تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 16:13
کد خبر : 90279

غبارروبی گلزار شهدای بهاباد و رونمایی از دیوارنگاره سردار دل‌ها

غبارروبی گلزار شهدای بهاباد و رونمایی از دیوارنگاره سردار دل‌ها

در این آیین شرکت ‌کنندگان پس از قرائت فاتحه با نثار شاخه‌های گل بر قبور شهدا یک بار دیگر با اهداف و آرمانهای امام خمینی (ره) ، شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا را گرامی داشتند. امام جمعه بهاباد دراین آیین با تبریک

در این آیین شرکت ‌کنندگان پس از قرائت فاتحه با نثار شاخه‌های گل بر قبور شهدا یک بار دیگر با اهداف و آرمانهای امام خمینی (ره) ، شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا را گرامی داشتند.

امام جمعه بهاباد دراین آیین با تبریک چهل ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: جوانان پاک این سرزمین با درک عمیق خود در هشت سال دوران دفاع مقدس با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت جان دادند تا راه انقلاب به سوی تکامل و پیشرفت باز شود.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی افزود: امروز ایستادن در برابر زورگویی قدرت های پوشالی نیازمند فداکاری و ایثار است که کامل ترین نوع آن در شهادت متبلور می شود که شهدا در این مسیر به کمال رسیدند.

رونمایی از دیوارنگاره سردار دل‌ها

 همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر، دیوارنگاره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، درشهرک ولیعصر (عج) بهاباد با حضور معان سیاسی امنیتی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان محلی رونمایی شد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، این دیوارنگاره طی مدت یکماه توسط هنرمندان بهابادی فاطمه نفیسی و علیرضا رزاقی و همکاری حوزه مقاومت شهید محلاتی و پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) اجرا شده است.

مرکز شهرستان ۲۰ هزارنفری بهاباد درفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد و شهرستان در دوران دفاع مقدس ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد