تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 6:39
کد خبر : 9011

برگزاری نخستین مسابقه عکس نوشته ویژه بسیجیان

برگزاری نخستین مسابقه عکس نوشته ویژه بسیجیان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر مرکز شباب بسیج جامعه زنان کشور، حمیده معینی در گفتگو با خبرنگار «بسیج زنان کشور» گفت: نخستین مسابقه طراحی عکس نوشته مرکز شباب بسیج جامعه زنان کشور ویژه بسیجیان، همزمان با هفته عفاف و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر مرکز شباب بسیج جامعه زنان کشور، حمیده معینی در گفتگو با خبرنگار «بسیج زنان کشور» گفت: نخستین مسابقه طراحی عکس نوشته مرکز شباب بسیج جامعه زنان کشور ویژه بسیجیان، همزمان با هفته عفاف و حجاب برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه با موضوعات عفاف، حجاب و کودک، عفاف، حجاب و موج روی آوری غربی، عفاف، حجاب و شادابی، عفاف، حجاب و تحکیم بنیان خانواده، عفاف، حجاب و زیبایی شناسی، عفاف، حجاب و اخلاق، عفاف، حجاب و رسانه، فضای مجازی برگزار می شود.

معینی ادامه داد: همچنین علاقمندان می توانند در آثار عفاف، حجاب و ورزش، عفاف، حجاب و آسیب های بد حجابی و دیگر موضوعات مرتبط با بحث عفاف، حجاب نیز می توانند آثار خود را به این مسابقه ارسال کنند.

وی در خصوص مقررات مسابقه نیز گفت: عکس نوشته های ارسالی باید در ابعاد ۴۰۰*۶۰۰ پیکسل و با حداکثر حجم ۱۲۰ کیلوبایت بوده و هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۲ عکس نوشته طراحی و ارسال نماید و لازم به ذکر است که سازمان بسیج جامعه زنان کشور، کلیه حقوق نشر آثار را دارد.

مدیر مرکز شباب سازمان بسیج جامعه زنان کشور مهلت ارسال عکس را ۳۱ تیر ماه اعلام کرده و افزود: این مهلت تمدید نخواهد شد و به ۳ نفر از بهترین آثار جوایزی اهدا می شود.

وی تاکید کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به ایمیل  zanan.sh@chmail.ir  ارسال کنند و همچنین به کانال سروش به آدرس mosabeghezanan@ ارسال نمایند و هر شرکت کننده اگر تا ۴۸ ساعت پس از ارسال آثار، پیام تأیید دریافت آثار توسط جامعه زنان را دریافت نکردند، دوباره آن را ارسال کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد