تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 6:15
کد خبر : 90029

شعرخوانی دختر کوچک شهید زنجانی برای حاج قاسم + فیلم

شعرخوانی دختر کوچک شهید زنجانی برای حاج قاسم + فیلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از تشییع باشکوه پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر‌های مختلف عراق و ایران، پیکر مطهر ایشان در تاریخ ۱۷ دی ماه سال ۱۳۹۸ به زادگاه پدری‌شان شهر

شعرخوانی دختر شهید تشییع پیکر حاج قاسم برای ایشان + فیلمبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از تشییع باشکوه پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر‌های مختلف عراق و ایران، پیکر مطهر ایشان در تاریخ ۱۷ دی ماه سال ۱۳۹۸ به زادگاه پدری‌شان شهر کرمان رسید.

مردم کرمان و دیگر شهر‌های ایران استقبال باشکوهی از پیکر حاج قاسم کردند و مراسم تشییع بسیار شلوغی برگزار شد. متاسفانه در این مراسم و بر اثر ازدحام بسیار جمعیت، ۶۰ تن از تشییع کنندگان به شهادت رسیدند و ۲۱۳ نفر نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید

روایت خانواده شهدای حادثه تشییع سردار دل ها در کرمان/ و عاشقان به او پیوستند

پایگاه اینترنتی سلیمانی نیوز، ویدئویی از شعرخوانی فرزند شهید محمد حسین زنجانی از شهدای تشییع کرمان برای سردار دل‌ها و پدرش را منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد