تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 4:47
کد خبر : 8975

تجمع عفاف و حجاب در گرمسار برگزار می‌شود

تجمع عفاف و حجاب در گرمسار برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در گرمسار با اشاره به در پیش بودن روز عفاف و حجاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران همواره از دید دشمنان یک امر خطرآفرین بوده است و از بین بردن آن در تلاش هستند. وی با بیان اینکه هجمه‌های دشمنان علیه این نظام بی‌پایان است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در گرمسار با اشاره به در پیش بودن روز عفاف و حجاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران همواره از دید دشمنان یک امر خطرآفرین بوده است و از بین بردن آن در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه هجمه‌های دشمنان علیه این نظام بی‌پایان است خاطرنشان کرد: وزیر جنگ آمریکا با صراحت به از بین بردن مقوله حجاب در ایران اسلامی و جایگزین شدن آن در حمله نظامی اشاره‌ کرده است.

امام‌جمعه گرمسار با تأکید بر لزوم مقابله با این هجمه فرهنگی بیان کرد: ایران یک کشور اسلامی است و باید تمام مظاهر اسلامی آن حفظ شود و در مقابل هجمه‌های سنگین دشمن بایستیم.

وی افزود: کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی و استحکام خانواده از نتایج مهم مقابله با این معضل فرهنگی است.

مهدی‌نژاد از برگزاری تجمع عفاف و حجاب در گرمسار خبر داد و گفت: این تجمع همراه با راهپیمایی بانوان گرمساری عصر فردا ساعت ۱۸:۳۰ از مقابل مزار شهدای گرمسار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اصل حجاب در دین اسلام اختیاری است تصریح کرد: در جامعه‌ای که عدم رعایت مقوله حجاب به ضرر نظم آن جامعه باشد حاکم می‌تواند مردم را به رعایت آن اجبار کند.

امام‌جمعه گرمسار تأکید کرد: این مهم با مقوله آزادی‌خواهی متفاوت است و نباید با شبهه‌افکنی دشمنان از این اصل سو استفاده کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد