تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 9:47
کد خبر : 89702

وضعیت انزلی زرد است/ ۹۰ درصد شهروندان غربالگری شدند

وضعیت انزلی زرد است/ ۹۰ درصد شهروندان غربالگری شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، بابک صیاد پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری انزلی اظهار کرد: از آغاز طرح شهید سلیمانی انزلی در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت اما اکنون وضعیت بندرانزلی زرد است. وی به بستری روزانه ۱۲ بیمار در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، بابک صیاد پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری انزلی اظهار کرد: از آغاز طرح شهید سلیمانی انزلی در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت اما اکنون وضعیت بندرانزلی زرد است.

وی به بستری روزانه ۱۲ بیمار در بیمارستان انزلی اشاره کرد و افزود: ۹۰ درصد جمعیت شهرستان در طرح شهید سلیمانی غربالگری و ۳۰۰ بیمار با تست مثبت شناسایی و مدیریت شد.

صیاد با اشاره به وضعیت مطلوب ردیابی بیماران کرونایی در انزلی، ادامه داد: خدمات مراکز فعال تست کرونا در انزلی برای تست رایگان است و مردم از مراجعه به این مراکز ترسی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم غربالگری طرح شهید سلیمانی از هفته آینده آغاز می‌شود، اضافه کرد: مرحله دوم غربالگری مختص سالمندان بالای ۶۰ سال است و بر اساس آمار موجود ۲۴ هزار نفر سالمند در انزلی سکونت دارند که در سامانه سیب ثبت شده اند.

صیاد همچنین با اشاره به ثبت اطلاعات ۱۲۸ هزار نفر از جمعیت انزلی در سامانه سیب، گفت: در آغاز طرح شهید سلیمانی ۲۰ هزار سفیر سلامت حضور داشتند که این تعداد در حال حاضر به دو برابر رسیده است.

مسئولان نسبت به برگزاری نماز اول وقت اهتمام داشته باشند

در ادامه جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرانزلی با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش به اقامه نماز در ادارت اظهار کرد: مسئولان نسبت به برگزاری نماز اول وقت اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام عباس صباحی با اشاره به ارزشیابی سالانه در سامانه سجاده افزود: ادارات انزلی رابطان اقامه نماز خود را به تبلیغات اسلامی شهرستان معرفی کنند.

وی با اشاره به برگزاری شورای اقامه نماز به ریاست امام جمعه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز تصریح کرد: متأسفانه هنوز در ورودی و خروجی بندرانزلی تابلویی برای اعلام محدوده شرعی نصب نشده و در سطح شهر نیز فعالیت خاصی برای اشاعه فرهنگ نماز با نصب بنر و تابلو و غیره مشاهده نمی‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد