تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 - 8:42
کد خبر : 8948

همایش حجاب و عفاف در اردبیل برگزار می‌شود

همایش حجاب و عفاف در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، رحیم افلاکی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی همایش حجاب و عفاف به ضرورت تبیین ارزش‌های اسلامی و فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد. وی افزود: اردبیل از دیرباز به عنوان دالارشاد و مهد تشیع شناخته شده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، رحیم افلاکی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی همایش حجاب و عفاف به ضرورت تبیین ارزش‌های اسلامی و فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد.

وی افزود: اردبیل از دیرباز به عنوان دالارشاد و مهد تشیع شناخته شده و ضروری است در مناسبت‌های مختلف مضامین دینی و فرهنگی به عموم مردم اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اردبیل با تأکید به اینکه همایش حجاب و عفاف فرصتی برای تشریح اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی است، اضافه کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی به سهم خود در برگزاری هر چه بهینه این برنامه مشارکت کنند.

افلاکی همچنین به برگزاری همایش پیاده‌روی با موضوع حجاب و عفاف در پیرامون دریاچه شورابیل اشاره کرد و گفت: این همایش روز جمعه برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی و فضاسازی مناسبی برای این دو رویداد انجام شده و زمینه حضور پرشور شهروندان فراهم شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد