تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 - 8:42
کد خبر : 8945

عرضه کنندگان پوشاک عفاف و حجاب در البرز تقدیر می شوند

عرضه کنندگان پوشاک عفاف و حجاب در البرز تقدیر می شوند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ خسروی مسئول دبیرخانه  هفته عفاف وحجاب استان البرز به کرج رسانه در خصوص علت نامگذاری هفته عفاف و حجاب گفت:در زمان روی کار آمدن رضا خان قانون متحد الشکل بودن البسه تصویب شد و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ خسروی مسئول دبیرخانه  هفته عفاف وحجاب استان البرز به کرج رسانه در خصوص علت نامگذاری هفته عفاف و حجاب گفت:در زمان روی کار آمدن رضا خان قانون متحد الشکل بودن البسه تصویب شد و در این قانون تاکید شده بودکه مردان باید از کت و شلوار و کلاه فرنگی استفاده کنند و به دختران دستور دادن که دختران بی حجاب وارد دانشگاه شوند که بر این اساس مومنین در مسجد گوهرشاد مشهد دست به قیام زدند و این روز در تاریخ ایران ماندگار شد.

وی افزود: هفته عفا ف و حجاب که با شعار حیا ،عفاف،حجاب وندای فطرت از روز شنبه هفده تیر آغاز شده و تا بیست وسوم تیرماه ادامه خواهد داشت و برنامه های متنوعی توسط نیروی انتظامی تدارک دیده شده است.

این مسول در خصوص برنامه های هفته عفاف و حجاب گفت:در اولین روز از هفته حجاب اهدای گل به زنان باحجاب و نصب بنر و بیلبورد در سطح شهر صورت گرفت و در روز دوشنبه راه اندازی نمایشگاه توسط معاونت اجتماعی در پارک تنیس و انجام سخنرانی توسط فرماندهان انتظامی در سطح مساجد انجام می شود.

وی اظهار داشت : روز سه شنبه” نه” به پوشاک خارجی نامگذاری شده و سخنرانی در مناطق آسیب پذیر انجام می شود و همچنین برگزاری همایش با مجمع امور صنفی و صنوف پوشاک و تقدیر از صنوفی که کالاهای عفاف و حجاب را به مردم ارایه می دهند صورت خواهد گرفت.

سرهنگ خسروی ادامه داد: در روز چهارشنبه نشست تخصصی نیروی انتظامی برگزار میشود و در روز پنج شنبه به خواهران شاغل در نیروی انتظامی لوح تقدیر و هدایایی داده می شود .

معاون اجتماعی و فرمانده انتظامی البرز در پایان گفت:روز جمعه که آخرین روز هفته عفاف و حجاب است حضور در نماز جمعه و دیدار با خانواده های شهدایی که در این راستا فرزندانشان به شهادت نایل شدند و برنامه های متنوعی توسط نیروی انتظامی تدارک دیده شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد