تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 11:46
کد خبر : 89429

آمار ۲۰ درصدی طلاق در شهرستان بناب نگران کننده است

آمار ۲۰ درصدی طلاق در شهرستان بناب نگران کننده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، عبدالرضا اسماعیلی امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب با ارائه گزارشی از آمار مقایسه ای ازدواج و طلاق در سال های ۹۸ و ۹۹  اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۸۶۴ مورد ازدواج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، عبدالرضا اسماعیلی امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب با ارائه گزارشی از آمار مقایسه ای ازدواج و طلاق در سال های ۹۸ و ۹۹  اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۸۶۴ مورد ازدواج در سطح شهرستان صورت گرفته و ۴۹۴ مورد آن شهری و ۳۷۰ مورد آن روستایی بوده است که از این تعداد ازدواج ۱۹۲ مورد منجر به طلاق شده است.

وی افزود: از ۱۹۲ مورد طلاق ۱۳۱ مورد را شهری و ۶۱ مورد را روستایی تشکیل می دهد و ۲۰ درصد ازدواج ها منجر به طلاق شده است.

رئیس اداره ثبت احوال بناب خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۸ نیز ۸۷۱ مورد ازدواج در سطح شهرستان بناب صورت گرفته بود که ۵۲۸ مورد آن شهری و ۳۴۳ مورد آن را روستایی تشکیل می دهد.

اسماعیلی تصریح کرد: در سال ۹۸ نیز ۲۱۷ مورد طلاق صورت گرفته ۱۴۲ مورد شهری و ۷۵ مورد روستایی بوده است.

وی اذعان کرد: ۲۵ درصد ازدواج ها در سال ۱۳۹۸ منجر به طلاق شده است.

 

پرداخت ۴۹۴ میلیارد ریال وام ازدواج در شهرستان بناب

 معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب نیز در این جلسه طی سخنانی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه یک هزار و ۸ مورد وام ازدواج به میزان ۴۹۴ میلیارد ریال به متقاضیان در سطح شهرستان پرداخت شده است.

صغری مجدانی عدم تهیه ضامن را از مشکلات مزدوجین اعلام کرد و افزود: عدم امکان تهیه ضامن باعث می شود جوانان از دریافت این تسهیلات محروم شوند. از این رو برخی متقاضیان مجبور می شوند وام خود را بفروشند.

وی سپس از تشکیل برگزاری ۹ مورد کارگاه آموزشی پیش از ازدواج توسط این اداره خبرداد و افزود: برای کاهش مشکلات جوانان و تسهیل شرایط ازدواج جوانان باید تمام دستگاه ها پای کار بیایند و اداره ورزش و جوانان به تنهایی امکان پاسخگویی به مشکلات را ندارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد