تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 7:54
کد خبر : 89292

سپاه در محرومیت‌زدایی در کنار دولت است

سپاه در محرومیت‌زدایی در کنار دولت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید ضیا الدین حزنی مشاوره فرمانده کل و دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه (کوثر) در نشست خبری که صبح امروز چهار شنبه در محل روابط عمومی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: مأموریت اصلی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید ضیا الدین حزنی مشاوره فرمانده کل و دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه (کوثر) در نشست خبری که صبح امروز چهار شنبه در محل روابط عمومی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: مأموریت اصلی و اساسی سپاه امنیت پایدار و دفاع از سرزمین ایران اسلامی است اما در کنار این مأموریت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم عزیزمان به ویژه اقشار محروم و مناطق مرزی را در دستور کار قرار داده است.

وی خدمت رسانی به مردم را یکی از مأموریت اصلی سپاه در رده‌های مختلف و نیروهای مختلف دریایی، هوافضا و نیروی زمینی اعلام کرد و گفت: حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر فرمودند که فقر مردم نتیجه عمل فرمانروایان است، خدمت به محرومان همواره در دین اسلام و انقلاب اسلامی مورد تاکید بوده و امام خمینی و مقام معظم رهبری همواره به این موضوع تاکید داشته‌اند. سپاه بر همین اساس در سیل و بلایا و هر اتفاقی رخ دهد با سرعت وارد عمل شده به به خدمت رسانی به مردم عزیزمان می‌پردازد.

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: کمک به دولت و خدمت به مردم و اثبات کار آمدی نظام در مناطق مردم و حل مشکلات مردم محروم از مهمترین اهدافی است که ما دنبال می‌کنیم، ما به دنبال جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است به همین دلیل با اجرای طرح‌های مختلف و احیای مناطق مرزی می‌پردازیم.

سردار حزنی با بیان اینکه مسئولیت اصلی محرومیت زدایی برعهده دولت است و سپاه در کنار دولت اقدامات خود را انجام می‌دهد، گفت: در تلاش هستیم تا مشکلات روستاها و داستان‌های محروم را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: تهیه جهیزیه و ایجاد شرایط ازدواج آسان یکی از حوزه‌های فعالیت سپاه است، همچنین ساخت مسکن مددجویی، مدارس، حوزه‌های علمیه، و آبادانی حواشی شهرهای بزرگی مانند تهران، اصفهان، مشهد و … را در دستور کار خود داریم.

ادامه دارد…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد