تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 7:43
کد خبر : 5729

بی‌مهری مدیران صنعت نفت به لوله‌گستر ادامه دارد

بی‌مهری مدیران صنعت نفت به لوله‌گستر ادامه دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام قدیر محمدیان، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه اسفراین، با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: اینکه بدانیم باید از چه جهت شکرگزار خداوند متعال باشیم خود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام قدیر محمدیان، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه اسفراین، با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: اینکه بدانیم باید از چه جهت شکرگزار خداوند متعال باشیم خود نوری از تقوا و بدون شک خود این دانش و بینش به لزوم شکرگزاری یگانه پروردگار، جای سپاسگزاری و شکرگزاری دارد.
وی افزود: تقوا نشانه ای از بندگی آدمی و برتری وی در عرصه زندگانی است.
رییس شورای فرهنگ عمومی اسفراین با بیان اینکه اعیاد اسلامی باید مردمی و باشکوه گرامی داشته شود، خاطر نشان کرد: محبت الهی، محبت به اولیای الهی در راس نسبت به ختم رسولان و اهل بیت(ع) و دیگر دوست داران خداوند نمادی از وجود تقوای الهی است.
وی ضمن گرامیداشت و تبریک عید سعید مبعث و استقبال از اعیاد شعبانیه، خاطر نشان کرد: رجب و شعبان دروازه های برپایی یک ضیافت به میزبانی خداوند است که باید با عبودیت و بندگی توام با اخلاص جواز آن را کسب نمود.
وی با تقدیر از برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در نتیجه اجتماع گردان های «الی بیت المقدس» و «کوثر» در اسفراین همزمان با خراسان شمالی و ۸ استان کشور، تصریح کرد: امروز بسیج در حقیقت قلب تپنده و شناخته شده سپاه به عنوان یادگار بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام محمدیان با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)، هم تصریح کرد: نهاد مقدس سپاه به حق از مهمترین و بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش های اسلامی و الهی نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است.
خطیب جمعه اسفراین با اشاره به بیانات داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران هم اظهار داشت: نباید از تشر دشمن ترسید و واهمه داشت و از اخم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی خم به ابرو آورد و متاثر شد و اگر مسئولان ما می ترسند این ترس را از طرف ملت ابراز نکنند و به حساب مردم نگذارند.
وی با اشاره به واردات لوله های بدون درز که در کارخانه لوله گستر اسفراین هم تولید می شود، تصریح کرد: آنچه احساس می شود شاهد تداوم بی مهری مدیران صنعت نفت به لوله گستر هستیم و مواضع انقلابی نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی و تحصن دانشجویان انقلابی در دانشگاه صنعتی اسفراین از تریبون نماز جمعه قابل تقدیر است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد