تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 - 21:09
کد خبر : 89194

نبود نمازخانه در برخی ادارات پلدختر

نبود نمازخانه در برخی ادارات پلدختر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز سه شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان پلدختر اظهار داشت: اهمیت جایگاه نماز در قرآن و احادیث و آموزه‌های دینی به ویژه امر به برپایی نماز جماعت مورد تاکید قرار گرفته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز سه شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان پلدختر اظهار داشت: اهمیت جایگاه نماز در قرآن و احادیث و آموزه‌های دینی به ویژه امر به برپایی نماز جماعت مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا ستادی جهت ترویج فرهنگ نماز در کشور تشکیل شده و هرساله اجلاس نماز برگزار می‌شود و مقام معظم رهبری به این مناسبت پیام جدیدی به این اجلاس صادر می‌کنند.

امام جمعه پلدختر، بر ضرورت توجه به اهمیت برپایی نماز جماعت در ادارات شهرستان تاکید کرد و گفت: متأسفانه برخی ادارات شهرستان نماز خانه ندارند که انتظار می‌رود با توجه به اهمیت این فریضه مهم در این ادارات بهترین و پاک‌ترین مکان به این امر اختصاص داده شود.

وی عملکرد دبیر ستاد اقامه نماز در شهرستان پلدختر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: عملکرد این ستاد در فضای مجازی و حقیقی مطلوب است و ادارات و آموزش و پرورش که در این زمینه فعالیت دارند با این ستاد همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: نماز جماعت یکی از شعائر مذهبی است که در جامعه اسلامی به آن تاکید فراوان شده و برکات زیادی دارد و همگان موظف به ترویج فرهنگ نماز و ترغیب افراد و خانواده به اقامه این فریضه الهی هستیم.

امام جمعه پلدختر گفت: خوشبختانه، مسئول حوزه علمیه امام رضا (ع) پلدختر در تأمین امام جماعت خوب عمل کردند و در تمام مساجد سطح شهر و روستاهای شهرستان به امامت روحانی به صورت جماعت برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد