تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 - 17:08
کد خبر : 89164

بسیج پیشکسوتان بهترین مشاور مدیران هستند

بسیج پیشکسوتان بهترین مشاور مدیران هستند

سردار « نقی رضایار» عصر سه شنبه در همایش بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان مرکزی در آمفی تئاتر بیت تاریخی امام راحل در خمین افزود: مهارت و تخصص ثمره استفاده از ظرفیت پیشکسوتان در سازمان بسیج پیشکسوتان است. وی ادامه داد: بسیجیان پیشکسوت می توانند در عرصه‌های دفاعی و امنیتی، فرهنگی و اجتماعی، علمی و فناوری، اقتصادی

سردار « نقی رضایار» عصر سه شنبه در همایش بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان مرکزی در آمفی تئاتر بیت تاریخی امام راحل در خمین افزود: مهارت و تخصص ثمره استفاده از ظرفیت پیشکسوتان در سازمان بسیج پیشکسوتان است.
وی ادامه داد: بسیجیان پیشکسوت می توانند در عرصه‌های دفاعی و امنیتی، فرهنگی و اجتماعی، علمی و فناوری، اقتصادی و سازندگی، حقوقی و مشاوره ای، سلامت و محیط و زیست فعالیت کنند.
رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان با اشاره به اینکه بخش خواهران پیشکسوت باید درتمام عرصه‌ها فعال شود، اظهار داشت: در هر عرصه هیات اندیشه ورز با حضور پنج نفر از نخبگان راه اندازی شود.
سردار رضایار گفت: ولایت مداری و ارتباط موثر ویژگی اعضای هیات اندیشه ورز است و شناسایی تهدیدها، آسیب ها و نیازهای شهرستان‌ها و ارائه راهکار به مسئولان وظیفه این هیات است. 
وی گفت: ۷۰ درصد از جذب شدگان به بسیج پیشکسوتان فرماندهان سپاه هستند.
رئیس بسیج پیشکسوتان افزود: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند که پیشکسوتان دوران سال دفاع مقدس را سازماندهی کنیم و برای نیازهای انقلاب و کشور از آنها استفاده کنیم 
سردار رضایار بیان کرد: ۲۰ هزار پزشک بازنشسته در نیروهای مسلح داریم و ۲ هزار نفر شناسایی شدند که ۹۰ درصد آن‌ها دارای انگیزه فعالیت هستند. 
وی، استمرار مجاهدت، حفظ منزلت و صیانت جامعه هدف را ماموریت سازمان بسیج پیشکسوتان عنوان کرد.
رئیس بسیج پیشکسوتان استان مرکزی نیز گفت: در ۹ شهرستان این استان کانون بسیج پیشکسوتان تشکیل شده است.
« کاظم یوسفی» اظهار داشت: بسیج پیشکسوتان استان مرکزی، دارای ۲ هزار و ۲۵۸ عضو است و ۹۸ درصد از این اعضا مردان هستند.
وی بیان کرد: ۱۲ درصد از اعضای این بسیج در استان را سایر نیروهای مسلح و ۸۸ درصد از اعضا را بازنشستگان سپاه تشکیل می‌دهند.
رئیس بسیج پیشکسوتان استان مرکزی افزود: کمک مومنانه مهمترین برنامه پیشکسوتان استان مرکزی در سال جاری است و بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال بسته‌های معیشتی، بهداشتی و کمک.های نقدی از سوی بسیج پیشکسوتان در جامعه هدف توزیع شده است.

گلباران محل تولد معمار کبیر انقلاب اسلامی در خمین از دیگر برنامه‌های همایش بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در این شهرستان بود.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد