تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 18:24
کد خبر : 75233

آیین معنوی جشن قرآن در فضای مجازی تفت برگزار شد

آیین معنوی جشن قرآن در فضای مجازی تفت برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، رییس اداره آموزش و پرورش تفت در آیین یادشده بر اهمیت فعالیت های قرآنی تأکید کرد و گفت: یکی از افتخارهای هرکسی فعالیت در عرصه قرآنی است و این امر به برنامه ریزی هدفمند نیاز دارد. محمدصادق مهدیان با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، رییس اداره آموزش و پرورش تفت در آیین یادشده بر اهمیت فعالیت های قرآنی تأکید کرد و گفت: یکی از افتخارهای هرکسی فعالیت در عرصه قرآنی است و این امر به برنامه ریزی هدفمند نیاز دارد.

محمدصادق مهدیان با تشکر از فعالان قرآنی شهرستان افزود: در سال های اخیر به واسطه تلاش فعالان این عرصه جهش خوبی در عرصه قرآنی انجام شد که تبلور آن درخشش دانش آموزان تفت در مسابقات قرآنی در سال تحصیلی گذشته بود.

همچنین یکی از روشندلان حافظ قرآن کریم هم در این مراسم گفت: معلولیت هرچند محدودیت است ولی سبب نشد از تلاش و حرکت دست بکشد و به دنبال رسیدن به هدف خود است.

مسعود حسن آبادی که با وجود  نابینایی در مقطع دکترای حقوق دانشگاه تهران دانش آموخته شد به عوامل موفقیت خود اشاره کرد و گفت: توکل به خدا و عنایت الهی مهمترین عامل تأثیرگذار در زندگی هر انسانی برای رسیدن به هدف است.

وی دعای خیر پدر و مادر را عاملی موثر در زندگی هر فرد عنوان کرد و ادامه داد: تلاش، داشتن انگیزه برای رسیدن به هدف و انتخاب دوست مناسب دیگر عوامل موفقیت اوست.

در مراسم جشن قرآن یاد شده مسوول درالقرآن سیدالشهدا (ع) آموزش و پرورش تفت هم گفت: کلاس های مختلف آموزشی در زمینه قرائت، حفظ، تجوید، روان خوانی و تفسیر قرآن و نهج البلاغه از سوی این نهاد برگزار می شود.

فاطمه ابوالحسنی افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط بهداشتی به دلیل شروع ویروس کرونا تمامی آموزش ها به صورت مجازی و در پیام رسان شاد انجام می شود.

اجرای تواشیح، برگزاری مسابقه، مولودی خوانی، حافظ خوانی و سخنرانی از برنامه های جشن یادشده  بود که از سوی دارالقرآن یادشده با همکاری کانون فرهنگی تربیتی ولایت تفت برگزار شد.

 مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد