تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 7:05
کد خبر : 8891

اجتماع خانواده‌ها در سراسر کشور همزمان با روز عفاف و حجاب

اجتماع خانواده‌ها در سراسر کشور همزمان با روز عفاف و حجاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری که در آستانه هفته عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار داشت: در ۴۰۰ نقطه از کشور اجتماع پاسداری از عفاف و حجاب به صورت خانوادگی و به منظور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری که در آستانه هفته عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار داشت: در ۴۰۰ نقطه از کشور اجتماع پاسداری از عفاف و حجاب به صورت خانوادگی و به منظور صیانت خانواده‌ها برگزار می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در جنگ نرم دشمنان با فرافکنی به دنبال ایجاد تضعیف و تردید پاسداری از عفاف و حجاب در جامعه هستند. صیانت از خانواده که امروزه مورد هجمه جدی قرار گرفته، وظیفه‌ای همگانی است؛ به همین منظور امسال در هفته عفاف و حجاب در شهرهای مختلف کشور اجتماع‌های مردمی به منظور تکریم و ترویج فرهنگ اسلامی و الهی را خواهیم داشت.

سردارفضلی عنوان کرد: از سوی دیگر وزارت کشور نیز به تمامی استانداران و فرمانداران ابلاغ کرده تا در رابطه با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش‌های لازم را داشته باشند.

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: همچنین همایش «تجلی اخلاص»، ۱۹ تیر ماه و به منظور تجلیل از ۳۳۰۰ نفر از فعالان راهیان نور برگزار می‌شود. در این همایش  یک روزه علاوه بر تجلیل از فعالان راهیان نور برنامه‌های سال ۹۶-۹۷ نیز در قالب کار گروه‌های پیش بینی شده بررسی و نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: از ۴۰۰ هزار نفرحضور یافته در قدمگاه‌های شهدا و اردوهای راهیان نور در سال ۱۳۸۶،   این آمار سال گذشته به هفت میلیون نفر رسید و امسال هم برای هشت میلیون نفر برنامه ریزی کرده‌ایم.

فضلی بیان داشت: ۲۴ هزار و ۵۰۰ راوی دفاع مقدس، ۴۱ هزار خادم افتخاری، ۷۶ هزار مدیر کاروان‌های راهیان نور، ۲۶ هزار مبلغ و مبلغه و ۲۰۰ هزار نفر از کادر انقلاب اسلامی، عملیات راهیان نور را راهبری می‌کنند. همچنین ۵۷ یادمان و ۵۴ زائر سرا برای حضور و استفاده کاروان‌های راهیان نور سازماندهی شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد