تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 21:06
کد خبر : 88854

پیشرفت ۱۰۰ درصدی توسعه راه‌های روستایی

پیشرفت ۱۰۰ درصدی توسعه راه‌های روستایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برنامه‌های تحقق شعار «جهش تولید» را تشریح کرد و گفت : امسال طبق منویات مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید»

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برنامه‌های تحقق شعار «جهش تولید» را تشریح کرد و گفت : امسال طبق منویات مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه سعی و تلاش مضاعف خود را با وجود مشکلات و بحران‌های موجود برای تحقق این مهم را بکار گرفته است.

او گفت : برنامه راهبردی توسط این اداره کل در سال جهش تولید برنامه ریزی شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اصلاح و ایمن سازی ۱۰ نقطه پرتصادف و ۸ نقطه دیگر با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی در راه‌های شریانی نام برد.

او درخصوص نوسازی و بازسازی ماشین آلات و تجهیزات راهداری از خرید یک دستگاه ماشین آلات راهداری، تعمیرات و اورهال ۸ دستگاه دیگر خبر داد.

کرمی افزود: در زمینه مطالعه و اجرای تعمیرات اساسی و نگهداری پل‌های بزرگ و ابنیه فنی ۲ دستگاه پل با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد ساخته و به بهره برداری رسیده است.

کرمی ادامه داد: برای نگهداری راه‌های شریانی در قالب روکش آسفالت از ابتدای امسال تاکنون ۳۵.۶ کیلومتر انجام شده است که پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصدی دارد.

کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طرح توسعه راه‌های روستایی ۲۰.۲ کیلومتر انجام شده است که این طرح پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به ایمن‌سازی و نگهداری و بهسازی نوع الف، ب و ج راه‌های شریانی کشور اشاره کرد و افزود: نگهداری و بهسازی راه‌های موجود در دو بخش راه‌های شریانی، راه‌های فرعی و روستایی در این اداره دسته‌بندی می‌شود، که در حوزه بهسازی راه‌های شریانی در مجموع ۷۸ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۶۵درصدی در دستور کار قرار گرفته است .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد