تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1399 - 6:17
کد خبر : 88583

افزایش ۱۸ درصدی تولید در کارخانه سیمان قاین

افزایش ۱۸ درصدی تولید در کارخانه سیمان قاین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، معاون امور اقتصاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور در سفر به شهرستان قاین ، پس از استقبال پای درد دل مدیر عامل کارخانه سیمان نشست. اکبری مدیر عامل کارخانه سیمان گفت :

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، معاون امور اقتصاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور در سفر به شهرستان قاین ، پس از استقبال پای درد دل مدیر عامل کارخانه سیمان نشست.

اکبری مدیر عامل کارخانه سیمان گفت : از ابتدای سال جهش تولید ۱۸ درصد افزایش تولید در سیمان داشته ایم.

او افزود: ظرفیت تولید روزانه در این کارخانه ۲ هزار ۶۰۰ کرینکه است که درسال ۷ هزار ۸۰۰ تن تولید میشه، که ۵۵ درصد به کشور‌های دیگر صادر می شود.

اکبری ادامه داد:متاسفانه از ۲۳ آبان ماه گاز کارخانه قطع است و محدودیت استفاده از برق را داریم که اگر این قطعی برق ادامه پیدا کند خط تولید ما تعطیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید

 تخصیص اعتبار ویژه برای پروژه‌های نیمه تمام روستایی و عشایری

در این دیدار قرار شد تفاهم‌نامه شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) پیگیری شود.

امروز  با حضور میرزایی معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با هدف بازدید از طرح‌های اشتغال زا و بررسی توسعه اشتغال به خراسان جنوبی سفر کرده است از هتل کویر در شهر بیرجند بازدید شد.

 حاتم زاده معاون آموزش فنی حرفه‌ای کشور ، غلام زاده مدیر کل امور استان‌ها سازمان بازنشستگی کشور ومرتضی فرد مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان کشور در این سفر همراه او هستند

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد