تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 8:25
کد خبر : 88375

فرمانده سپاه کردستان: عملیات پیش‌دستانه در جنگ فرهنگی عامل پیروزی است

فرمانده سپاه کردستان: عملیات پیش‌دستانه در جنگ فرهنگی عامل پیروزی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز شنبه در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر اظهار داشت: همچون حاج قاسم به جای پشت صحنه باید در خط اول با دشمن بجنگیم که این شامل عرصه رسانه‌ای و فرهنگی هم می‌شود. وی با بیان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز شنبه در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر اظهار داشت: همچون حاج قاسم به جای پشت صحنه باید در خط اول با دشمن بجنگیم که این شامل عرصه رسانه‌ای و فرهنگی هم می‌شود.

وی با بیان اینکه در تمام عرصه‌های کشور با یک جنگ نرم مواجه هستیم افزود: امروز جنگ قلم، فکر، اندیشه، تفکر، نبوغ و قدرت علمی و عملیات روانی است که دشمن را در این عرصه‌ها هم وادار به شکست کردیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: نگاه بیرونی و نگاه به غرب را به فراموشی بسپاریم و از نخبگان و ظرفیت داخلی کشور بهره بگیریم.

سردار حسینی گفت: تفکر لیبرالیستی باید برای همیشه از این کشور رخت بر بندد و تفکر انقلابی و جهادی را جایگزین کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما است که از استقلال کشور دفاع کنیم یادآر شد: در انتخابات ریاست جمهوری، رقابت مشارکت و سلامت و امنیت انتخاباتی اهمیت دارد و امیدواریم با بصیرت، دولت ولایی، خدایی و متکی به امکانات و ظرفیت داخلی روی کار آید.

سردار حسینی با اشاره به اینکه حاج قاسم جهاد اکبر و اصغر را در کنار هم داشت اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی اهل فضل بود و هیچوقت میدان جهاد را ترک نکرد و الگوی جهاد را برای ما به جا گذاشته است.

وی با بیان اینکه ما جلوی راهبرد فشار حداکثری و تحریم را گرفتیم و در عملیات روانی موفق شدیم یادآور شد: شهید سلیمانی رهبری ایستادند از وقوع جنگ جلوگیری و دشمن را به عقب راندند و برای قوی و قدرتمند شدن محور مقاومت جانفشانی‌های مختلفی را داشتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد