تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 8:16
کد خبر : 88371

عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی عامل پیروزی است/شهیدسلیمانی جنگ درخط مقدم را به ما آموخت

عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی عامل پیروزی است/شهیدسلیمانی جنگ درخط مقدم را به ما آموخت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر و اولین جشنواره مکتب حاج قاسم که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات پیش دستانه قاسم سلیمانی در عرصه مقاومت به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر و اولین جشنواره مکتب حاج قاسم که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات پیش دستانه قاسم سلیمانی در عرصه مقاومت به ما یاد داد در خط مقدم با دشمن بجنگیم.

وی بیان کرد: حضور اصحاب رسانه در این جشنواره‌ها ارزشمند است چرا که رسانه دارای ابزار و قدرت تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای است.

وی افزود: رسانه در تعمیق ارزش‌های انقلاب سهیم و نقش محوری دارد و همه باید در این برهه از زمان که دشمن با تمام توان با ابزارهای مادی و معنوی تلاش بدنبال سدکردن حرکت نظام و پویایی اسلام است، تلاش کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: دشمنان در جنگ سخت و تحریم شکست خوردند و تلاش می‌کنند در جنگ نرم پیروز میدان شوند اما امروز در جنگ سخت و نابرابر با دشمن روبرو هستیم.

سردار حسینی با اعلام اینکه خوشبختانه اصحاب رسانه پیروز میدان بوده‌اند،افزود: در کنار جنگ نرم دشمن، رسانه با فکر، نبوغ و قلم در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

وی اعلام کرد: امروز توپخانه دشمن در همه کوچه و بازار و کوی و خانه وجود دارد اما جمع کردن دشمن از این نقاط بوسیله اصحاب رسانه و قدرت فکری آنها مهیا می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اضافه کرد: عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی برجسته و عامل پیروزی است و بی‌شک 
سرعت، دقت، صحت و اثرگذاری در جنگ پیش دستانه موثر است.

سردار حسینی تصریح کرد:عملیات پیش دستان قاسم سلیمانی الگو بود چون حاج قاسم جهاد اکبر را انجام داد و زینت ولایت و مملکت بوده و مهربان و نرمخو بود و با دشمن محکم و با خودی‌ها مهربان برخورد می‌کرد.

وی اهل فن و رشید بودن و رها نکردن میدان جهاد را از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی خواند و گفت: راهبرد دشمن تاکنون شکست خورده و چهره انقلاب شفاف و آبرومندانه نمایان شده است و امروز ما بر عملیات روانی غلبه یافتیم.

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم برای همیشه تاریخ زنده است و او دشمن را وادار به عقب نشینی کرد این قدرت مقاومت فعال ماست که با وجود مقاومت و تلاش جهادی سردار سلیمانی همواره پیروز میدانیم.

فرمانده سپله بیت‌المقدس اعلام کرد: محور مقاومت قدرتمندتر شد یمن عراق سوریه درخشیدند و مایه شکست دشمن شد و ملت ایران پیروز میدان بود و هست

سردار حسینی گفت: در فضای فعلی جامعه سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم، تحریم‌ها را به فرصت وادار کردیم و با رسیدگی به امور مردم، رفع بیکاری و ارتباط مسوولان با مردم در این جنگ فرهنگی اقتصادی ما پیروز خواهیم بود.

وی گفت: تجربیات گذشته این درس را به ما داده از ظرفیت داخلی و نخبگان کشور در حرکت قدرتمندانه رهبری داهیانه استفاده کنیم و دنبال غربیها نباشیم.

وی اضافه کرد: یک تفکر و دیدگاه جنگ طلبانه وجود دارد و باید مراقب باشیم چرا که مردم سختیها را تحمل کردند و در برابر تحریم ایستادند و استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را حفظ کرده‌اند.

وی اعلام کرد: ما در پیش رو دو موضوع داریم دهه انقلاب اسلامی و تبیین گام دوم انقلاب و استقلال و ازادی و معرفی شکوفایی و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم باید توسط اصحاب رسانه پیگیری شود.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری در پیش است رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات باید مدنظر اصحاب رسانه باشد.

حسینی عنوان کرد: دولت متکی به نخبگان کشور و امکانات کشور است و باید روی کار بیاید و تفکر غربی‌ها رخت بربندد چرا که رسالت ما دفاع از استقلال کشور است.

وی اضافه کرد: در شرایط کرونایی همه جهان درگیرند اما جهاد همگانی کشور ما شرایط را تغییر داد و در شرایط قرمز خارج شدیم که به برکت روح حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با بیان اینکع در طرح شهید رهنمون تیمهای چشم پزشکی ۴ هزار و ۵۰۰ ویزیت رایگان و ۳۵۰۰ عینک رایگان و ۶۳ عمل جراحی رایگان در هشت شهرستان انجام دادند،یادآور شد: در رزمایش کمک مومنانه و مواسات برای نوکری مردم گام برداشتیم و مردم هم خوب کار کردند.

وی به دیگر اقدامات سپاه پرداخت و گفت: کارهای دیگری از جمله کشت دو هزار و ۱۰۰ هکتار به باغ میوه برای ایجاد اشتغال از دیگر اقدامات در دست اجرای سپاه است.

وی در پایان گفت: باید بیکاری را کم کرد و از ظرفیت نخبگان استفاده کنیم و همراهی مردم و تدبیر عالمانه رسانه ها را می طلبد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد