تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 7:48
کد خبر : 88366

۵۶۵ اثر به ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شد

۵۶۵ اثر به ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج, توفیق مفاخری در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر و اولین جشنواره مکتب حاج قاسم استان کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی امسال از این جشنواره داشتند و آثار مطلوب و باکیفیتی از خبرنگاران، روزنامه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج, توفیق مفاخری در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر و اولین جشنواره مکتب حاج قاسم استان کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی امسال از این جشنواره داشتند و آثار مطلوب و باکیفیتی از خبرنگاران، روزنامه نگاران, عکاسان و فیلم سازان کردستانی به این دوره از جشنواره ارسال شده بود.

وی افزوذ: فراخوان این جشنواره تیر ماه امسال منتشر شد و تا پایان آذر ماه که مهلت ارسال آثار بود ۵۶۵ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر رسید.

رئیس بسیج رسانه استان کردستان ادامه داد: در قیاس با پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در سال ۹۸، آثار ارسالی رشد خوبی داشت و از ۴۵۱ اثر به ۵۶۵ اثر رسید.

مفاخری یادآور شد: این دوره از جشنواره در محورهای تیتر، گزارش, خبر، فیلم, عکس، مصاحبه، موشن گرافی، یادداشت و بخش ویژه برگزار شد که شاهد ارسال اثار با کیفیتی از سوی خبرنگاران و روزنامه نگاران کردستانی بودیم.

وی به اولین جشنواره مکتب حاج قاسم اشاره کرد و بیان کرد: هر چند که مقدمات اولیه برگزاری این جشنواره در زمان بسیار کوتاهی فراهم شد اما استقبال خوبی را از سوی اصحاب رسانه شاهد بودیم.

رئیس بسیج رسانه استان کردستان گفت: در اولین جشنواره مکتب حاج قاسم ۱۶۲ اثر در دو بخش فیلم و مکتوب در محورهای مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که همزمان با جشنواره رسانه ای ابوذر از آثار برگزیده این جشنواره نیز تجلیل می شود.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۵

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد