تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 - 11:24
کد خبر : 88163

تکذیب قرآن در زبان و عمل موجب گرفتاری می‌شود

تکذیب قرآن در زبان و عمل موجب گرفتاری می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود فرهادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به گرفتاری های اخلاقی اظهار داشت: یکی از گرفتاری ها حسرت عظیم است، حسرت بزرگ به معنای این است که انسان در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود فرهادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به گرفتاری های اخلاقی اظهار داشت: یکی از گرفتاری ها حسرت عظیم است، حسرت بزرگ به معنای این است که انسان در قیامت که یکی از اسامی آن یوم الحسره است به همه غفلت ها و کوتاهی ها حسرت می خورد و این خودش انواعی دارد.

وی حسرت بر تکذیب قرآن را از دیگر گرفتاری ها برشمرد و افزود: این نوع گرفتاری برای کسانی است که قرآن را در لسان و در عمل تکذیب کردند.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین یادآور شد: این روز تکریم مادران و همسران شهید است باید بدانیم که موثرترین و نقش‌آفرین ترین عناصر کشور در انقلاب خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

 فرهادی عنوان کرد: پدران، مادران، همسران، فرزندان و بازماندگان شهدا حرمت خون شهیدان را با صبر، گذشت و فداکاری حفظ کردند.

 امام جمعه بخش سیدان خطاب به مسئولین تاکید کرد: مسئولین باید بدانند در مقابل خانواده شهدا وظیفه دارند و در حد توان و مقدورات باید قدردان زحمات آنان باشند نه در حد تعریف و تمجید ظاهری.

وی درباره دهه فجر خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی، وحدت کلمه و شعار مرگ بر آمریکا، شیطان بزرگ و نظام سلطه از واژگان کلیدی و اساسی تعابیر امامین انقلاب است.

فرهادی بیان کرد: دعوای با ایران در راستای همین کلید واژه هاست چرا که ایران سلطه گر و سلطه پذیر نیست بلکه مستقل بوده و پای این حرف ایستاده است.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان با توجه به نزدیک شدن به انتخابات پیش رو عنوان کرد: در بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری از چندی پیش بحث دولت جوانان حزب اللهی و انقلابی مطرح شده است اگر بنا باشد ما به یک تعالی و نقطه اوج برسیم و از بسیاری از مشکلاتی که امروزه گرفتارش هستیم رها شویم باید به این مطلب دقت شود و در انتخاب خود بیشتر از گذشته دقت کنیم.

فرهادی افزود: باید معیارها و ملاک ها را درست بشناسیم و با بررسی و تحلیل دقیق و به دور از هر گونه احساسات غلط انتخابی درست داشته باشیم.

وی با اشاره به رزمایش های سپاه و ارتش بیان کرد: عالی‌ترین پیام این رزمایش‌ها که بزرگترین رزمایش پهپادی غرب آسیا هم بوده است، رونمایی از شهر موشکی حاشیه خلیج فارس و دیگر اقدامات انجام شده که هرکدام به نوبه خود حرف برای گفتن دارد این است که قدرت بازدارندگی ما خصوصاً اقتدار موشکی یک حرکت رو به جلو می باشد و توقف، کندی و بازگشت ندارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد