تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 16:21
کد خبر : 87335

دشمن به دنبال انحراف جوانان در فضای مجازی است

دشمن به دنبال انحراف جوانان در فضای مجازی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ مرتضی قربانی عصر سه‌شنبه در برنامه رادیویی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سرلشکر علی فارسی در کاشان افزود: دشمن مقابل جمهوری اسلامی ایران در تمامی توطئه‌ها از جمله جنگ تحمیلی، کودتا و تحریم‌ها شکست خورد و بر این پایه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ مرتضی قربانی عصر سه‌شنبه در برنامه رادیویی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سرلشکر علی فارسی در کاشان افزود: دشمن مقابل جمهوری اسلامی ایران در تمامی توطئه‌ها از جمله جنگ تحمیلی، کودتا و تحریم‌ها شکست خورد و بر این پایه با جنگ نرم به میدان آمده است.

وی تصریح کرد: شهیدانی از جمله فارسی بر پایه تقوا، درایت مردم و گوش به فرمان امام خمینی (ره) مرد میدان شدند، فریب تبلیغات مسموم دشمنان را نخوردند و از اسلام، قرآن، امام و کشور دفاع کردند.

به گفته وی، نورانیت انقلاب اسلامی باعث شد مردان بزرگی در کشور بدرخشند و در بین آنها برخی توان، قدرت و صلابت خودشان و اطاعت از رهبر و ولایت فقیه و مردم‌دوستی را نشان بدهند.

مشاور ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اصفهان نخستین استانی بود که با شروع جنگ تحمیلی با اعزام نیرو به یاری رزمندگان شتافت، اظهار داشت: پس از آن جهاد سازندگی شهرهای اصفهان، کاشان و نجف‌آباد با استقرار در محورهای عملیاتی، پشتیبانی از رزمندگان را آغاز کردند.

وی گفت: استان اصفهان دارای ۴۰۰ سردار شهید است که ۱۰ نفر از این شهیدان معظم فرمانده لشکر و بقیه در رده جانشین فرمانده لشکر و فرماندهان قرارگاه، تیپ و گردان هستند.

سردار قربانی اضافه کرد: در سه سال نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خصوص جنگ تحمیلی، رزمندگان اصفهان در استان‌های کشور دارای مسوولیت و فرماندهی بودند.

وی که در عملیات‌های فتح‌المبین و بیت‌المقدس با سردار فارسی آشنا شده است، از این شهید والامقام به عنوان یکی از قهرمانان دفاع مقدس در بخش پشتیبانی و مهندسی یاد کرد و گفت: جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های این سردار رشید اسلام است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تهیه ماشین‌آلات از جمله لودر، بیل و بلدورز برای ساخت خاکریز از جمله مشکلات پشتیبانی و مهندسی جنگ بود که با درایت شهیدانی از جمله سردار فارسی این ماشین‌آلات از سراسر کشور جمع‌آوری و مایه ناامیدی دشمن شد.

به گفته وی، سردار فارسی در کنار انجام امور رزمی، آموزش رانندگی لودر، بلدوزر و بیل مکانیکی را نیز به رزمندگان می‌آموخت.

سردار قربانی اضافه کرد: سردار فارسی با پرهیز از تقوای شعاری، یک مومن واقعی و اهل تهجد بود که نماز اول وقت وی در خط مقدم و یا در پشت جبهه به تاخیر نیفتاد و چنین رزمندگانی با هنر و استعدادشان توانستند هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کنند.

سردار حاج علی فارسی در دوران جنگ تحمیلی نزدیک به ۶ سال با خدمت صادقانه، بدون ادعا و بی‌ریا به کشور خدمت کرد و در ۲۹ دی سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

سردار فارسی فرمانده پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی استان اصفهان به عنوان شهید شاخص بسیج کارمندان کشور در سال ۱۳۹۶ معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد