تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 11:36
کد خبر : 87236

پیاده روی اربعین حسینی با تفکر ناب اتفاق افتاد

پیاده روی اربعین حسینی با تفکر ناب اتفاق افتاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی و فرمانده قرارگاه اربعین در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین، گفت: مهمترین جلوه همایش عظیم اربعین حسینی، روز ناب‌ترین تمایلات انسان است، چرا که در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی و فرمانده قرارگاه اربعین در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین، گفت: مهمترین جلوه همایش عظیم اربعین حسینی، روز ناب‌ترین تمایلات انسان است، چرا که در این روز انسان‌های زیادی با دیدگاه‌های مذهبی، سیاسی، دینی و فرهنگی مختلف از تمام نقاط دنیا در کنار هم قرار می‌گیرند و بزرگترین گروه بندی سیاسی اجتماعی را پدید می‌آورند که نظیر آن در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

او افزود: موضوع پیاده روی اربعین حسینی با تفکر ناب شهید سلیمانی و مراجع تقلید با هدف وحدت اسلامی در سرتاسر جهان اتفاق افتاد و امیدواریم بتوانیم با تلاش، پایه‌های این وحدت را تقویت و حفظ کنیم.

فرمانده قرارگاه اربعین حسینی ادامه داد: در جهت تقویت این مراسم عظیم باید تمام داشته هایمان را در اجرای هرچه بهتر برگزاری مراسم اربعین به کار ببندیم تا وحدت و خصلت‌های ناب اسلامی را با گردهمایی در گرداگرد بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) به جهانیان نشان دهیم.

سردار شرفی بیان کرد: ستاد‌های راهپیمایی اربعین در هر کجا که فعال هستند در راستای افزایش اقتدار ایران و جهان اسلام باید با استفاده از ظرفیت‌های هنری، رسانه ای، فکری، اندیشمندان و … در زمینه جذب دیگر ظرفیت‌ها تلاش کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اضافه کرد: اگر اربعین و راهبرد‌های سردار سلیمانی به این نقطه رسیده اخلاص این شهید بزرگوار و دیگر زحمتکشان این عرصه را نشان می‌دهد چرا که آن‌ها بدون چشمداشت تلاش کردند و ما نیز باید تمام توان خود را در این زمینه به طبق اخلاص بگذاریم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از مسئولان و دست اندرکارانی که در سنوات گذشته با تلاش و زحمات فراوان، نواقص زیرساختی را مرتفع کردند، افزود: رفع نقاط حادثه ساز مسیر‌های پر پیچ و خم باریک و کوهستانی و … در مسیر منهی به پایانه‌های مرزی نیازمند مدیریت جهادی و ترافیکی و کار شبانه روزی است.

فرمانده قرارگاه اربعین با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از خدمات به زائران در خاک ایران و ۵۰ درصد آن در خاک عراق صورت می‌پذیرد، اعلام کرد: ما می‌توانیم با دیپلماسی موثر با مسئولان کشور عراق به نقطه بالایی در خدمات رسانی به زائران برسیم.

سردار شرفی در پایان تاکید کرد: در صورت برگزاری مراسم اربعین حسینی در سال جاری باید تمام توان خود را در راستای خدمات رسانی در زمینه‌های صدور گذرنامه، اسکان، تغذیه، سرمایشی و گرمایشی حمل و نقل و … به کار ببندیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد