تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 13:42
کد خبر : 146997

روند تولید در خوزستان باید جهش یابد

روند تولید در خوزستان باید جهش یابد

آقارضا فتوحی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز، ۱۴ آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که می‌تواند به توسعه کشور و استان خوزستان کمک کند، مشارکت بخش خصوصی است. تا زمانی که مشارکت بخش خصوصی نباشد، توسعه‌ای اتفاق نخواهد افتاد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از

آقارضا فتوحی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز، ۱۴ آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که می‌تواند به توسعه کشور و استان خوزستان کمک کند، مشارکت بخش خصوصی است. تا زمانی که مشارکت بخش خصوصی نباشد، توسعه‌ای اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، وی افزود: همه مسئولان وظیفه دارند برای این مهم تلاش کنند و با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی و توسعه استان فراهم کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: از دستگاه‌های خدمات رسان توقع داریم، به نحو مطلوب تلاش کنند و بستر را برای سرمایه‌گذاری در خوزستان فراهم آورند.

فتوحی ادامه داد: باید بستر سرمایه‌گذاری در خوزستان به شکلی فراهم شود که سرمایه‌گذار با علاقه و رغبت بیشتر برای سرمایه‌گذاری گام بردارد. در این زمینه باید موانع سرمایه‌گذاری برداشته شود و به دنبال این مساله باشیم که مشکل حل شود و فکر کنیم که همه باهم هستیم.

وی با بیان اینکه وحدت رویه است که می‌تواند مشکلات استان پهناوری مثل خوزستان را حل کند، گفت: همیشه باید خروجی کارها مشخص باشد و اثرگذاری آن منتج به کمک به مردم باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: باید در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی وحدت رویه‌ای ایجاد شود تا بتوانیم مشکلات بخش خصوصی و واحدهای تولیدی را حل کنیم.

فتوحی عنوان کرد: باید روند تولید در خوزستان جهش پیدا کند و شاهد اثرگذاری این روند در صنایع بزرگ و کوچک استان باشیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد