تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 6:23
کد خبر : 87068

کریمی قدوسی: کاخ ستم آمریکا زیرپای دژخیمان قرار دارد

کریمی قدوسی: کاخ ستم آمریکا زیرپای دژخیمان قرار دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در توضیح سوالش از وزیر امور خارجه در خصوص علت مصاحبه ظریف با مجله اشپیگل سه هفته بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در توضیح سوالش از وزیر امور خارجه در خصوص علت مصاحبه ظریف با مجله اشپیگل سه هفته بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز در سالروز پیام امام خمینی (ره) به اتحاد جماهیر شوروی هستیم که ایشان در اولین روز سال میلادی ۱۹۸۲ سفرایی را به همراه نامه‌ای به کاخ مسکو فرستاد و در آن نامه الهی خبر از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی داده است. در همان نامه حضرت امام خمینی (ره) خبر از فروپاشی ایالات متحده آمریکا را هم دادند. این روزها یک روز تاریخی است که ما شاهد فروپاشی آمریکا هستیم و کاخ ستم و کنگره آمریکا زیر چکمه‌های دژخیمان آمریکایی است.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در آغازین روزهای مجلس دهم فرمودند که از من سوال شده از بین دونالد ترامپ و کلینتون کدام بهتر است که رای بیاورد، ایشان اعلام کردند با هر دو موافق هستم چون هر کدام که رای بیاورد آمریکا را تا چهار سال آینده به زمین می‌زند و نابود می‌کند، اینها وعده‌های الهی است که در حال محقق شدن است و اسلام عزیز جهان را در برخواهد گرفت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: اقای ظریف آمریکای تماشایی را تماشا کنید، این همان آمریکایی است که شما در آغازین روزهای مذاکره درباره‌اش بیان کردید که آمریکا با یک بمب می‌تواند ایران را از پای در آورد. امروز نظاره‌گر باشید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

وی ادامه داد: آقای ظریف بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی مصاحبه‌ای داشت مبنی بر این‌که همچنان آماده مذاکره با آمریکا هستیم یک هفته قبل از آن هم در دوحه با برگمن افسر سابق رژیم صهیونیستی ملاقاتی داشتید که این شهادت زیرساخت‌هایی را فراهم کرد که توافقی بود که نمادش برجام بود همان برجامی که چند روز قبل خطاب به اروپایی‌ها اعلام کردید ایران برجام را زنده نگه داشته است.

کریمی قدوسی با اشاره به داستانی تاریخی اظهار کرد: برجام مُرد و بوی گند آن مردم را آزرده کرده است و این مجلس انقلابی با قانون انقلابی خود برجام را دفن کرد. پس خواهش می‌کنم که دیگر چنین حرف‌هایی را تکرار نکنید.

وی با اشاره به خطبه‌های مقام معظم رهبری در نمازجمعه بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: در آن خطبه رهبر انقلاب فرمودند جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند. بعد از آن رهبر انقلاب فرمودند کدام فرد عاقلی است که دوباره با کشوری مذاکره کند که زیر تمام توافقات زده است. ما به هیچ وجه تجربه تلخ مذاکره چند سال اخیر با آمریکا را تکرار نخواهیم کرد.

کریمی قدوسی اضافه کرد: آقای ظریف، سردار سلیمانی زمانی شهید شد که شما در آغاز مذاکره در حالی که روی ویلچر نشسته بودید و فردی از پای افتاده بودید با جان کری ملاقات کرده و مذاکره را شروع کردید. زمانی سردار دل‌ها پاره پاره شد که شما برجام دیکته شده آمریکا را نخوانده امضاء کردید، زمانی تصمیم به ترور شد که جلوی رزمایش‌ها گرفته شد و مبادا به برجام و مذاکره لطمه وارد شود.

ادامه دارد…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد