تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 17:14
کد خبر : 86955

استاندار کرمان خواستار رفع مشکلات جانبازان زیر ۲۵ درصد شد

استاندار کرمان خواستار رفع مشکلات جانبازان زیر ۲۵ درصد شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علی زینی وند روز دوشنبه در دیدار با معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید کشور با طرح درخواست های جانبازان ، به طور ویژه خواستار حل مشکل حقوقی جانبازان زیر ۲۵ درصد و فاقد حقوق و مستمری  شد. به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علی زینی وند روز دوشنبه در دیدار با معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید کشور با طرح درخواست های جانبازان ، به طور ویژه خواستار حل مشکل حقوقی جانبازان زیر ۲۵ درصد و فاقد حقوق و مستمری  شد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان امروز دوشنبه خواستار کمک به برقراری مستمری برای هزار جانباز زیر ۲۵ درصد این استان شد.

همچنین استاندار کرمان مشکلات ساختمان فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کرمان را مطرح و خواستار اختصاص بودجه لازم برای تکمیل این مجموعه و به طور مشخص تکمیل ۴۰ سوئیت رفاهی در حال ساخت در این مجتمع شد.
زینی وند پیشرفت فیزیکی این سوئیت ها را ۲۵ درصد اعلام و خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی استان کرمان و مراجعه جانبازان از نقاط مختلف، تکمیل این مجتمع، مشکلات زیادی را که در جریان مراجعات پزشکی و درمانی جانبازان عزیز وجود دارد، برطرف می کند.
به گفته استاندار کرمان تکمیل این مجتمع به اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان نیاز دارد.
تجهیز و نوسازی ساختمان بنیاد شهید درخواست دیگر استاندار کرمان در دیدار با معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که سعید اوحدی هر سه درخواست را در اولویت کاری خود قرار داد و دستور پیگیری ویژه برای بررسی این مشکلات را صادر کرد.

در بخش دیگری از این دیدار استاندار کرمان گزارشی از برنامه های ویژه سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه داد و افزود: در حالی که با محدودیت های کرونایی روبرو بودیم، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تصمیم گیری های سخت توانستیم میزبان مقامات کشوری و لشکری باشیم و آیین ها را در شان این شهید والا مقام برگزار شد.

زینی وند، تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را از برنامه های اصلی کاری خود برشمرد و بیان داشت: شهید سلیمانی نماد هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی ایران است.
استاندار کرمان گفت: از جامعه ایثارگری استان کرمان، مشکلات و درخواست هایشان شناخت کامل دارم و به طور مرتب در شهر و سفرهای شهرستانی به دیدار خانواده های معظم شهدا می روم.
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش استان کرمان در دوران دفاع مقدس را کلیدی، مهم و قابل ستایش دانست و تصریح کرد: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان کرمان مضاعف شده است.
سعید اوحدی با تقدیر از استاندار کرمان در کمک به برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید پورجعفری توجه ایشان به خانواده شهدا و ایثارگران در خصوص درخواست ها و رفع مشکلات این حوزه در استان کرمان قول مساعد داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد