تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 10:40
کد خبر : 86855

اساتید بسیجی استان قم از کارگاه تولید ماسک قرارگاه شهید دکتر قاسمی بازدید کردند

اساتید بسیجی استان قم از کارگاه تولید ماسک قرارگاه شهید دکتر قاسمی بازدید کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از اساتید بسیجی استان قم از کارگاه‌های تولیدی ماسک و دستکش قرارگاه شهید دکتر قاسمی بسیج دانشجوی قم بازدید کردند. علی اکبر شفیعی، مسئول بسیج اساتید استان قم ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران بسیجی

اساتید بسیجی استان قم از کارگاه تولید ماسک قرارگاه شهید دکتر قاسمی بازدید کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از اساتید بسیجی استان قم از کارگاه‌های تولیدی ماسک و دستکش قرارگاه شهید دکتر قاسمی بسیج دانشجوی قم بازدید کردند.

علی اکبر شفیعی، مسئول بسیج اساتید استان قم ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران بسیجی گفت: این تلاش‌های امروز جوانان در خط مبارزه با ویروس منحوس کرونا، یادآور صحنه ها‌ی رشادت و ایثار و فداکاری مردم بخصوص جوانان در صدر انقلاب و دوران ۸ سال دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها است که بر اساس نیاز لباس رزمندگان را تولید و یا تعمیر می‌کردند.

شفیعی افزود: ویروس کرونا بسیاری از کشور‌های به اصطلاح پیشرفته را زمین‌گیر کرد، اما جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه در این مورد با همت جوانان مومن انقلابی و مردم ولایتمدار به کمک کادر درمانی و مردم آسیب دیده از این ویروس، سربلند بیرون آمدند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده، اظهار کرد: امروز جهاد شما جوانان در سال جهش تولید علاوه بر لبیک به شعار سال رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، حاصل تربیت اسلامی و پایبندی به اصول انسانی است.

وی در پایان گفت: ویروس منحوس کرونا به فضل الهی از بین خواهد رفت، اما این خدمت شما، ایثار و فداکاری‌های شما در روز‌های سخت در کنار مردم در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد