تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1399 - 16:33
کد خبر : 86614

درددل‌های ۳۰ ساله دختر شهید تازه تفحص‌شده / روضه شهادت حضرت زهرا(س) دختر شهید نوروزی برای پدر

درددل‌های ۳۰ ساله دختر شهید تازه تفحص‌شده / روضه شهادت حضرت زهرا(س) دختر شهید نوروزی برای پدر

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مراسم کاروان غم عزای شهادت حضرت زهرا(س) با حضور هیئات مذهبی در اراک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از میدان شهدا تا مصلی بیت‌المقدس این شهرستان برگزار شد. در مصلی

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مراسم کاروان غم عزای شهادت حضرت زهرا(س) با حضور هیئات مذهبی در اراک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از میدان شهدا تا مصلی بیت‌المقدس این شهرستان برگزار شد.

در مصلی نیز مراسم عزای فاطمی با رعایت دستورالعمل‌ها و با سخنرانی و عزاداری انجام شد که یکی از برنامه‌های این مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید نوروزی که اخیرا و به تازگی پیکر مطهرش تفحص شده بود.

این مراسم تا اذان ظهر ادامه داشت که پس از اقامه نماز ظهر و عصر بر پیکر مطهر این شهید و به امامت آیت الله دری نجف‌آبادی، نماز با حضور پوشور مردم مومن و شهیدپرور اراک اقامه شد.

در بخشی از برنامه امرو دختر شهید نوروزی که در زمان شهادت پدر تنها ۴۵ روز داشته به قرائت متنی از درددل با پدر شهیدش پرداخت و در قسمتی نیز با ابیاتی برای پدر و عزاداران در روز شهادت حضرت زهرا(س) از سوگ شهادت این بانوی بزرگ اسلام گفت.

۲ شهید گمنام در دماوند تشییع و تدفین شدند + تصاویرپیکر شهید گمنام در دانشکده علوم پزشکی گراش استان فارس به خاک سپرده شد۳۸ سال فراق به پایان رسید / تشییع باشکوه پیکر شهید صدقی بر روی دستان مردم قدرشناس ری + تصاویر‌

در ویدئوی زیر گزیده صحبت‌های فرزند شهید جعفر نوروزی در روز شهادت حضرت زهرا(س) با پدر تازه تفحض شده‌اش می‌آید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد