تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1399 - 13:03
کد خبر : 86583

انجام ویزیت رایگان چشم پزشکی برای ۴۵۰۰ بیمار نیازمند کردستانی

انجام ویزیت رایگان چشم پزشکی برای  ۴۵۰۰ بیمار نیازمند کردستانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی در دیدار با چشم پزشکان جهادگر بسیج جامعه پزشکی تهران و عیادت از بیمارانی که توسط این گروه پزشکی در بیمارستان کوثر سنندج عمل جراحی شده اند، اظهار کرد: خدمت کردن با فکر و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی در دیدار با چشم پزشکان جهادگر بسیج جامعه پزشکی تهران و عیادت از بیمارانی که توسط این گروه پزشکی در بیمارستان کوثر سنندج عمل جراحی شده اند، اظهار کرد: خدمت کردن با فکر و عمل جهادی به مردم در مناطق محروم قطعاً عبادت به درگاه خداوند است و پاداش دنیوی و اخروی را به همراه دارد.

وی افزود: به برکت روح بلند امام (ره) و نعمت وجود رهبر معظم انقلاب، افراد ارزشمندی همچون متخصصین این گروه جهادی لحظات ناب زندگی خود را در مناطق محروم و در کنار مردمان نیازمند سپری می‌کنند و منشأ خدمات بسیاری می‌شوند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: این روح واقعی اسلام و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی است که در دور افتاده‌ترین روستاها پزشکان و متخصصین بدون هیچ چشم داشتی به محرومین خدمت می‌کنند.

وی اعلام کرد: گروه جهادی چشم پزشکان بسیجی اعزامی از بسیج جامعه پزشکی تهران طی این مدت که در کردستان حضور داشته اند تاکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ بیمار نیازمند را ویزیت کرده اند و علاوه بر دارو رایگان بیش از سه هزار و ۵۰۰ عینک رایگان هم به آنان اهدا کرده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: این گروه جهادی در این مدت همچنین ۶۰ عمل جراحی را برای بیماران نیازمند کردستانی در بیمارستان کوثر سنندج انجام داده است.

سردار حسینی افزود: طی روزهای آتی نیز متخصصان این گروه به شهرستان‌های سقز، بانه و دیواندره مراجعه خواهند کرد و بیماران نیازمند این شهرستان‌ها را هم ویزیت خواهند کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد