تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 12:36
کد خبر : 86351

فروپاشی آمریکا از داخل در حال مشاهده است/ آمریکا امکان هیچگونه اقدام نظامی در منطقه را ندارد

فروپاشی آمریکا از داخل در حال مشاهده است/ آمریکا امکان هیچگونه اقدام نظامی در منطقه را ندارد

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار اعضای هیات امنای مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به عقب ماندگی فعالیت های فرهنگی در استان اظهار کرد: در مدت ۴۰ سال گذشته کار فرهنگی نظام مند با زیرساخت مناسب در گیلان شکل نگرفته است. وی به تفاوت گیلان با استان های دیگر در مسائل فرهنگی اشاره کرد و

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار اعضای هیات امنای مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به عقب ماندگی فعالیت های فرهنگی در استان اظهار کرد: در مدت ۴۰ سال گذشته کار فرهنگی نظام مند با زیرساخت مناسب در گیلان شکل نگرفته است.

وی به تفاوت گیلان با استان های دیگر در مسائل فرهنگی اشاره کرد و افزود: گیلان را به لحاظ فرهنگی از پایتخت بالاتر می دانیم اما با این وجود در ساختار فرهنگی، سیاسی و حوزه های دینی استان فعالیت مناسب انجام نشده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه وجود یک هزار و ۸۰۰ طلبه خانم از قابلیت های گیلان محسوب می شود، تصریح کرد: بیش از ۲ هزار مسجد فعال و نیمه فعال در استان داریم که باید دارای خروجی های مناسب باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه رحلت آیت الله مصباح یزدی را ضایعه بزرگ خواند و بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب آیت الله مصباح یزدی بود.

وی، آیت الله مصباح یزدی را ملاصدرای عصر معاصر عنوان کرد و گفت: هنوز چهره علمی و فلسفی آیت الله مصباح یزدی برای جامعه شناخته شده نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر نظام مند شدن مساجد در استان، خاطرنشان کرد: امام جماعت، هیات امنا، پایگاه های مقاومت و مردم چهار مولفه مساجد هستند و حضور مجمع یاران انقلاب در کنار مساجد سازنده است.

آیت الله فلاحتی بر پخش اذان سه وقت در مساجد تاکید کرد و یادآور شد: طبق مبانی دینی ما، مسجد محور همه برنامه ها است.

وی با اشاره به نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: خدا را شاکریم نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی دغدغه دین و فرهنگ دارند و این امر قابل ستایش است.

امام جمعه رشت، ولایت را رکن اصلی انقلاب و اسلام عنوان کرد و افزود: همه باید تلاش کنند پیام گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری عملیاتی شود و در این راستا تشکیل دولت با ویژگی های جوان، انقلابی و مومن حائز اهمیت است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه منظومه فکری مقام معظم رهبری در همه بخش های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و روابط داخلی و خارجی در گام دوم انقلاب آمده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب یک ایدئولوگ تمام عیار نه تنها در فقه بوده بلکه دارای اندیشه عمیق در مسائل سیاسی دنیای معاصر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به شرایط سخت سیاسی و اقتصادی آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: اگر آمریکا بخواهد هر حرکتی در غرب آسیا انجام دهد دیگر آرامش را در منطقه نخواهد دید.

وی با اشاره به اینکه فروپاشی آمریکا از داخل در حال مشاهده است، بیان کرد: آمریکا امکان هیچگونه اقدام نظامی در منطقه را ندارد.

فعالیت مجمع یاران انقلاب اسلامی بر محور مسجد است

محمد حقی دبیر مجمع یاران انقلاب اسلامی گیلان نیز در دیدار مذکور به نگاه مردم محوری این تشکل اشاره کرد و گفت: حرکت مجمع یاران انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

وارث استانی مخروبه به لحاظ فرهنگی و مدیریتی هستیم

سردار سیدعلی آقازاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار مذکور با اشاره به اینکه فعالیت مجمع یاران انقلاب اسلامی فرهنگی است، اظهار کرد: وارث استانی مخروبه به لحاظ فرهنگی و مدیریتی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: عقب ماندگی ها در گیلان نمی گذارد به تعادلی در عرصه فعالیت های فرهنگی برسیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد