تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 10:47
کد خبر : 100411

سردار خرمدل؛ شهادت می‌‌دهم مسئولان هر چه در توان داشتند در سی‌سخت انجام دادند

سردار خرمدل؛ شهادت می‌‌دهم مسئولان هر چه در توان داشتند در سی‌سخت انجام دادند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سی‌سخت، سردار حمید خرمدل در آیین اهدا ۳۷۰ سری جهیزیه و تعداد ۳۰۰۰ بسته کمک‌های مومنانه به مردم شهر سی‌سخت که با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه برگزار شد گفت: شهادت می‌دهم که مسوولان استان هر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سی‌سخت، سردار حمید خرمدل در آیین اهدا ۳۷۰ سری جهیزیه و تعداد ۳۰۰۰ بسته کمک‌های مومنانه به مردم شهر سی‌سخت که با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه برگزار شد گفت: شهادت می‌دهم که مسوولان استان هر چه می‌توانستند در سی‌سخت انجام دادند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نماینده ولی فقیه، بنیاد مسکن، هلال احمر و شهرداری همه پای کار بودند، امروز اگر رضایت مندی وجود دارد به دلیل همکاری است که تاکنون بوده است.

وی بیان کرد: تاکنون یک فقره سرقت هم گزارش نشده است، همه مجموعه‌های سپاه ورود پیدا کردند همه اقشار و گروه‌های جهادی ما درگیر کار بودند و تیپ ما حماسه آفرید.

وی گفت: قول داده‌ایم که تا روز آخر کنار مردم هستیم، همچنان که فرماندهی کل و سایر اقشار نیز از مرکز به جد پی گیر بوده‌اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد