تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 7:42
کد خبر : 86207

‍ نقشه حریم سیاسی «بهار» اصلاح می‌شود

‍ نقشه حریم سیاسی «بهار» اصلاح می‌شود

احسان قنبری اضافه کرد: نقشه حریم سیاسی بهار که به تازگی ابلاغ شده، دارای مشکلاتی است که پیگیری ها برای کامل تر شدن خطوط و مرز سیاسی ادامه دارد. وی با ابرازخرسندی از اقدامات انجام شده، تصریح کرد: پس از گذشت چندین سال از مستقل شدن فرمانداری بهار ۲۵۰ هکتار به اراضی شهرستان بهار افزوده

احسان قنبری اضافه کرد: نقشه حریم سیاسی بهار که به تازگی ابلاغ شده، دارای مشکلاتی است که پیگیری ها برای کامل تر شدن خطوط و مرز سیاسی ادامه دارد.

وی با ابرازخرسندی از اقدامات انجام شده، تصریح کرد: پس از گذشت چندین سال از مستقل شدن فرمانداری بهار ۲۵۰ هکتار به اراضی شهرستان بهار افزوده شده اما از ابلاغ طرح فعلی راضی نیستیم و پیگیر حل مشکلات باقیمانده خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بهار اضافه کرد: آن قسمت هایی که ابراز می شود هم اکنون جزء محدوده همدان است، از ۲۰ سال پیش در محدوده شهرستان همدان قرار داشت که در تلاش برای اصلاح نقشه جدید هستیم.

وی تأکید کرد: مردم شهرستان بهار نگران نباشند چراکه ما در کنار مردم هستیم و نقشه اصلاحی مورد وثوق فرمانداری بهار و شهرداری بهار توسط مدیرکل دفتر سیاسی تقسیمات کشوری استانداری همدان پذیرفته شده و برای انجام اصلاحات به وزارت کشور ارسال خواهد شد و قول مساعد برای انجام اصلاحات در کوتاه ترین زمان داده شده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، قنبری مطرح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، برخی از کاندیداهای احتمالی، اقداماتی در راستای تبلیغات انتخاباتی انجام می دهند و قسمتی از این پیگیری‌ها، ربطی به دلسوزی برای مردم بهار ندارد.

وی اظهار کرد: دلسوزان شهر بهار در صورتی که صحبت‌های ما را قبول ندارند می‌توانند در مورد اتفاقات صورت گرفته، از سردار طلایی نیک به عنوان فرزند بهار سوال کنند که با وجود اینکه حاجی بابایی، نماینده همدان در مجلس موافق کاهش حریم سیاسی همدان و افزودن آن به بهار نبود، با رایزنی های مکرر او را قانع کرد تا از موضع سرسختانه خود کوتاه بیاید.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد