تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 - 12:30
کد خبر : 85950

پاسداران تیپ ۸۲ استان قزوین مشق ایثار می‌نویسند

پاسداران تیپ ۸۲ استان قزوین مشق ایثار می‌نویسند

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین،  شاگردان حاج‌قاسم، در مرزهای ایران‌اسلامی در عمل به منویات مقام معظم رهبری، در قالب کمک‌های مومنانه، در ۸ مرحله، بیش از ۸۰۰ بسته را که هر بسته به ارزش تقریبی۳۵۰ هزار تومان

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین،  شاگردان حاج‌قاسم، در مرزهای ایران‌اسلامی در عمل به منویات مقام معظم رهبری، در قالب کمک‌های مومنانه، در ۸ مرحله، بیش از ۸۰۰ بسته را که هر بسته به ارزش تقریبی۳۵۰ هزار تومان بود به دست نیازمندان شهرستان سردشت رساند.

رزمندگان جهادگر قزوینی در قالب مجموعه‌های پایور، بسیج و سرباز از مرزهای شمالغرب به وسعت ۴۰ کیلومتر حفظ و حراست می‌کنند.

سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی، وظیفه حفظ‌ انقلاب را برعهده داشته و برابر قانون‌اساسی در تمام زمینه‌ها به مردم شریف ایران اسلامی و مردم مظلوم دنیا خدمت رسانی می‌کند.

محرومیت زدایی و دستگیری از محرومان و نیازمندان به ویژه در مناطق محرومِ مرزی و کمتر برخوردار در دستور کار سپاه پاسداران قرار گرفته است.

منطقه شمال‌غرب کشور با اقلیم کردستان عراق آمیخته شده و این در حالی است که حکومت عراق نتوانسته امنیت لازم را در این منطقه ایجاد کند اما نیروهای داخلی محیطی امن را در مرزهای ایران فراهم کرده‌اند.

‌تیپ ۸۲ صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ‌از مرزهای شمالغرب ایران ‌حراست می‌کند‌بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز خداآفرین / سردار پاکپور: ‌هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی‌کند‌دستاوردهای نخستین شتاب‌دهنده فناوری شمالغرب کشور در آذربایجان شرقی رونمایی شد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد