تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 - 11:04
کد خبر : 85904

موفقیت متخصصان داخلی در تولید واکسن کرونا جای مباهات دارد

موفقیت متخصصان داخلی در تولید واکسن کرونا جای مباهات دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: تلاش جوانان و متخصصان داخلی در بخش‌های مختلف زمینه ساز کاهش آثار تحریم‌های خارجی بر کشورمان شده است. وی ادامه داد: در روزهای اخیر نیز به همت تلاشگران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: تلاش جوانان و متخصصان داخلی در بخش‌های مختلف زمینه ساز کاهش آثار تحریم‌های خارجی بر کشورمان شده است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر نیز به همت تلاشگران عرصه پزشکی، در حال آزمایش و ساخت واکسن مطمئنی برای مقابله با کرونا در داخل کشور هستیم.
امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: این پیشرفت ها در حالی روی می دهد که بر اثر تحریم ها قادر به دسترسی درآمدهای حاصل از فروش و صادرات نفتی به کشورهای مختلفی از جمله کره جنوبی و عراق نیستیم.
وی با اشاره به وضعیت نابسامان آمریکا پس از انتخابات این کشور گفت: تجزیه این کشور که همواره مرتکب جنایت و سلطه های بسیاری شده است، در آینده روی خواهد داد.
وی افزود: با وجود تحریم های یکجانبه آمریکا علیه کشورمان، هم اکنون جان باختگان ناشی از کرونا در ایران اسلامی از آن کشور و سایر کشورهای غربی و اروپایی کمتر است.
وی با اشاره به برگزاری اولین نماز جمعه پس از شیوع کرونا در این شهرستان اضافه کرد: با وجود محروم شدن یازده ماهه از اجر معنوی نمازهای جماعت و جمعه، شاهد اقامه نماز در بیشتر شهرهای کشور هستیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد