تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 - 10:36
کد خبر : 85887

تقدیر امام جمعه گنبد از راه‌اندازی آنژیوگرافی و ساخت بیمارستان جدید

تقدیر امام جمعه گنبد از راه‌اندازی آنژیوگرافی و ساخت بیمارستان جدید

حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گنبدکاووس اظهار داشت: مرکز آنژیوگرافی و جراحی قلب پس از پیگیری‌های مردمی و مسوولان شهرستان و استان از روز پنجشنبه هفته گذشته و پس از انعقاد قرارداد با پزشکان و بخش خصوصی، به‌صورت آزمایشی شروع بکار کرد و در ایام دهه فجر امسال به‌صورت رسمی فعالیت خود

حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گنبدکاووس اظهار داشت: مرکز آنژیوگرافی و جراحی قلب پس از پیگیری‌های مردمی و مسوولان شهرستان و استان از روز پنجشنبه هفته گذشته و پس از انعقاد قرارداد با پزشکان و بخش خصوصی، به‌صورت آزمایشی شروع بکار کرد و در ایام دهه فجر امسال به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: با تهیه زمین حدود پنج هکتاری از سوی بنیاد مستضعفان برای ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی گنبدکاووس عملیات اجرایی این پروژه بزرگ درمانی نیز توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران آغاز می‌شود که تحقق آن پاسخ به مطالبه مردم این شهرستان و اهالی شرق گلستان خواهد بود.

حجت الاسلام ترابی با قدردانی از تلاش مسوولان گنبدکاووس و گلستان بویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برای تحقق مطالبات مردم، ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی و جراحی قلب و نیز احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی، مشکلات درمانی بیماران منطقه کاهش یابد.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، برلزوم شرکت مردم در مراسم عزاداری پیش بینی شده برای دُخت نبی مکرم اسلام (ص) در محل امامزاده یحیی بن زید(ع)، گلزار شهدای گمنام و مصلی امام جعفر صادق(ع) این شهرستان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد.

وی با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری انقلاب درسخنرانی ۱۹ دی امسال، برلزوم توجه و عمل به منویات معظم له از سوی همه گروه‌های مردم بویژه مسوولان تاکید کرد و گفت: تلاش برای خنثی سازی تحریم‌ها و رفع آن با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و نیز تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام ترابی به برخی وقایع اخیر در منطقه نیز اشاره کرد و افزود: به برکت اقتدار نظام جمهوری اسلامی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و تدبیر دولتمردان دشمنان جرات نزدیک شدن به حوزه جغرافیایی ایران را نیز ندارد.

نماز جمعه امروز ۲۶ دی ماه به دلیل وضعیت زرد و قرمز شیوع کرونا به جز پنج شهر گرگان، علی‌آبادکتول، مینودشت، کردکوی و بندرگز، در ۱۵ پایگاه دیگر نماز جمعه گلستان اقامه شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد