تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 19:24
کد خبر : 85750

اقامه نماز جمعه فردا در بیرجند

اقامه نماز جمعه فردا در بیرجند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امینی مسئول ستاد‌های نماز جمعه خراسان جنوبی گفت: نماز‌ عبادی سیاسی جمعه این هفته در تمامی شهر‌های استان با اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود. او با اشاره به اینکه طی ۲ هفته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امینی مسئول ستاد‌های نماز جمعه خراسان جنوبی گفت: نماز‌ عبادی سیاسی جمعه این هفته در تمامی شهر‌های استان با اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه طی ۲ هفته گذشته نیز نماز جمعه در تمام شهر‌های استان به جز بیرجند برگزار شده بود، افزود: نماز جمعه از ۱۵ اسفند پارسال تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا در بیرجند اقامه نشده است.

امینی بیان کرد: نماز جمعه این هفته به امامت آیت الله سید علیرضا عبادی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مصلی المهدی بیرجند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نماز جمعه در ۲۵ نقطه خراسان جنوبی اقامه می‌شود

مسئول ستاد‌های نماز جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرستان‌های سربیشه و بشرویه در وضعیت آبی (کم خطر) و سایر شهرستان‌های استان از جمله بیرجند در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند، ادامه داد: ضروری است تمام نمازگزاران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نماز جمعه شرکت کنند.

 او بیان کرد: افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی دارند یا مشکوک به نشانه‌ها و علائم کرونا هستند، فعلا از حضور در نماز جمعه اجتناب کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد