تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 11:22
کد خبر : 85629

نماز جمعه در سراسر استان سمنان اقامه می‌شود

نماز جمعه در سراسر استان سمنان اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: براساس تصمیم‌گیری‌ها به دلیل شیوع کرونا، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه تنها در شهرهای در وضعیت زرد، آبی و سفید از لحاظ شیوع کرونا برگزار می‌شود.پ وی ادامه داد: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در هشت شهرستان سمنان، گرمسار،

حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: براساس تصمیم‌گیری‌ها به دلیل شیوع کرونا، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه تنها در شهرهای در وضعیت زرد، آبی و سفید از لحاظ شیوع کرونا برگزار می‌شود.پ
وی ادامه داد: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در هشت شهرستان سمنان، گرمسار، دامغان، شاهرود، میامی، سرخه، آرادان و مهدیشهر به دلیل قرارگیری در رنگ‌بندی زرد و آبی کرونایی برگزار می‌شود.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان یادآور شد: نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجد امام(ره) این شهر به امامت آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان برگزار می‌شود.
فاطمی‌نیا تصریح کرد: استفاده از ماسک، مهر و سجاده شخصی برای نمازگزاران حاضر در نماز عبادی و سیاسی جمعه در مناطقی که نماز جمعه برگزار می‌شود الزامی است.
مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان ضمن قدردانی از همراهی و صبوری مردم و زحمات حافظان سلامت و امنیت و تاکید بر اولویت سلامت مردم ابراز داشت: با فروکش کردن شیوع کرونا و تصمیم بر برگزاری اجتماعات، نماز جمعه نیز باشکوه‌تر برپا خواهد شد.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۸۱۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۵۳۸ نفر رسید.
در ۲۴ ساعت گذشته ویروس کرونا در استان سمنان فوتی نداشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد