تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 10:54
کد خبر : 85613

نماز جمعه اردبیل فردا در مناطق استان اردبیل برپا می‌شود

نماز جمعه اردبیل فردا در مناطق استان اردبیل برپا می‌شود

– اخبار استانها – حجت‌الاسلام ناصر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس مجوزهای دریافتی از ستاد استانی مقابله با کرونا، نماز جمعه اردبیل در مورخه بیست و ششم دی ماه ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد. وی افزود: از مؤمنین عزیز تقاضامندیم به جهت

– اخبار استانها –

حجت‌الاسلام ناصر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس مجوزهای دریافتی از ستاد استانی مقابله با کرونا، نماز جمعه اردبیل در مورخه بیست و ششم دی ماه ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد.

وی افزود: از مؤمنین عزیز تقاضامندیم به جهت رعایت اصول بهداشتی، حتما سجاده و مهر شخصی به همراه داشته و از ماسک استفاده کنند.

نماز جمعه پس از وقفه‌ ۱۱ ماهه در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شودنماز جمعه در تمام شهرستان‌های استان ایلام برگزار می‌شودنماز جمعه کاشان فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: خوشبختانه در سایه تلاش‌ها و همکاری‌ها وضعیت شهرستان‌های اردبیل از قرمز و نارنجی خارج شد و هم‌اکنون نیاز است این همکاری‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم ویروس منحوس کرونا را ریشه‌کن کنیم.

نصیری ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای رفع مشکلات مربوطه در این زمینه اولویت اساسی است و امیدواریم در سایه همدلی و همکاری‌ها بتوانیم در ترویج برنامه‌های فرهنگی به اهداف خود دست یابیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد