تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 10:26
کد خبر : 85594

نمازجمعه ۲۶ دی ماه در شهرهای قرمز و نارنجی استان گلستان اقامه نمی‌شود

نمازجمعه ۲۶ دی ماه در شهرهای قرمز و نارنجی استان گلستان اقامه نمی‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته ۲۶ دی ماه در همه مناطق استان به غیر از شهرهای قرمز و نارنجی اقامه می‌شود. براساس این

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته ۲۶ دی ماه در همه مناطق استان به غیر از شهرهای قرمز و نارنجی اقامه می‌شود.

براساس این اطلاعیه نماز جمعه این هفته به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا در شهرهای گرگان، کردکوی، بندرگز، علی آبادکتول و مینودشت اقامه نخواهد شد.

 در سایر شهرها از نمازگزاران خواسته شده تا پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کرده، ماسک بزنند و وسایل شخصی از جمله مهر و جانماز و بانوان چادر نماز به همراه داشته باشند.

نماز جمعه در تمام شهرستان‌های استان ایلام برگزار می‌شودنماز جمعه کاشان فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شودنماز جمعه این هفته بندرعباس برگزار خواهد شد

طبق آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، شهرهای بندرگز و کردکوی در وضعیت قرمز و شهرستان‌های گرگان، علی آبادکتول، بندرترکمن و مینودشت در وضعیت نارنجی قرار دارند، همچنین وضعیت کرونا در ۸ شهرستان دیگر نیز زرد است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد