تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 15:33
کد خبر : 85388

برخورد جدی با تضییع کنندگان بیت‌المال/جهش در تولید محصولات کشت و صنعت باید در دستور کار باشد‌

برخورد جدی با تضییع کنندگان بیت‌المال/جهش در تولید محصولات کشت و صنعت باید در دستور کار باشد‌

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  جلسه توجیهی-تبیینی دادگستری استان با  اعضای جدید هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان عصر امروز در محل سالن جلسات شرکت در پارس آباد با رعایت کامل دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  جلسه توجیهی-تبیینی دادگستری استان با  اعضای جدید هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان عصر امروز در محل سالن جلسات شرکت در پارس آباد با رعایت کامل دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد.

جهش در تولید محصولات کشت و صنعت باید در دستور کار باشد

ناصر عتباتی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به استقرار  هیات مدیره دولتی و تعیین مدیر عامل از نیروهای بومی و متخصص منطقه تلاش و کار مضاعف و جهش در تولید محصولات باید در دستور کار باشد.

وی افزود:  مادامی که شرکت و مدیران آن در مسیر قانون باشند دستگاه قضایی با تمام توان از آنها حمایت خواهد کرد.

خلع‌ید نگین کشاورزی ایران از خریدار با پیگیری دستگاه قضایی/ مدیرعامل جدید در مجتمع کشت و صنعت مغان مستقر شدرئیس کل دادگستری استان اردبیل: کشت و صنعت مغان به زودی تعیین تکلیف می‌شودهیئت مدیره جدید شرکت کشت و صنعت ‌مغان تا یک هفته آینده معرفی می‌شود‌

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: هرگونه حرکت و اقدامی که منجر به تضییع اموال شرکت باشد با برخورد جدی دستگاه قضایی مواجه خواهد شد. 

عتباتی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و ورود تشکیلات قضایی استان اردبیل به موضوع و بالاخص پس از حضور بازرس ویژه سازمان خصوصی سازی، فضای حاکم در شرکت آرام بوده و مدیران و کارکنان شرکت در خصوص تولید و زراعت باجدیت اقدام می‌کنند.

برخورد جدی با تضییع کنندگان بیت‌المال

 دادستان مرکز استان اردبیل نیز در این نشست بیان کرد: با هرگونه تخطی در عدم حفظ حقوق عامه و بیت‌المال به شدت برخورد خواهد شد.

عبدلله طباطبایی با اشاره به انتخاب هیئت مدیره جدید شرکت کشت و صنعت افزود:  نباید امور شرکت و تکالیف آن به بهانه‌های مختلف به تأخیر بیافتد و انتظار می‌رود روند جاری شرکت رو به رشد بوده و با افزایش تولید مواجه باشیم.

انتهای‌پیام/۱۳۱/ش

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد