تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 10:59
کد خبر : 85278

اختتامییه جشنواره دفاع مقدس در سمنان/ کسب رتبه برتر بخش سردار دلها توسط عکاس ایسنا

اختتامییه جشنواره دفاع مقدس در سمنان/ کسب رتبه برتر بخش سردار دلها توسط عکاس ایسنا

جشنواره تولیدات هنری دفاع مقدس همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان در بخش های فیلم مقاومت، جشنواره شعر بسیج و تولیدات فضای مجازی سرو سرخ برگزار شد که پیش از ظهر امروز و با حضور برخی مسوولان از برگزیدگان تقدیر شد. در این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، مدیرکل فرهنگ

جشنواره تولیدات هنری دفاع مقدس همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان در بخش های فیلم مقاومت، جشنواره شعر بسیج و تولیدات فضای مجازی سرو سرخ برگزار شد که پیش از ظهر امروز و با حضور برخی مسوولان از برگزیدگان تقدیر شد.

در این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سرپرست ورزش و جوانان استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان و جمعی از مسوولین و هنرمندان استان حضور داشتند.

شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت، نهمین دوره جشنواره شعر بسیج و همچنین جشنواره تولیدات فضای مجازی سرو سرخ در بخش های مختلف از قبیل عکس، فیلم، موشن گرافی، انیمیشن، پادکست، پوستر و… همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان برگزار شد.

گفتنی است مسعود محقق، عکاس ایسنا سمنان نیز در جشنواره تولیدات فضای مجازی سرو سرخ، در بخش ویژه “سردار دلها” شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی موفق به کسب رتبه برتر در بخش تک عکس حرفه ای شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد