تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 9:54
کد خبر : 85236

طرح «جهش تولید» و تأمین مسکن در دستور کار مجلس قرار گیرد

طرح «جهش تولید» و تأمین مسکن در دستور کار مجلس قرار گیرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سیدالبرز حسینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: کمیسیون عمران مجلس در بیش از ۳۰ جلسه طرح جهش تولید و تأمین مسکن را مورد بحث و بررسی قرار داد. وی بیان کرد: این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سیدالبرز حسینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: کمیسیون عمران مجلس در بیش از ۳۰ جلسه طرح جهش تولید و تأمین مسکن را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی بیان کرد: این طرح از زوایای مختلف و با حضور کارشناسان گوناگون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دوفوریت آن در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: باید آیین نامه داخلی مجلس رعایت شود و سوال ما آن است که چرا این طرح چندین ماه است معطل مانده و در دستور کار صحن علنی مجلس قرار نمی‌گیرد.

حسینی با اشاره به اینکه مشکل مسکن باید در مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد، گفت: سوال بنده آن است که چه موضوعی در شرایط فعلی مهم‌تر از مسکن است؟ لازم است هیئت رئیسه هر چه سریع‌تر این طرح را در دستور کار قرار دهد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد