تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 4:37
کد خبر : 85060

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مورد توجه بیشتر قرار گیرد

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مورد توجه بیشتر قرار گیرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه سه شنبه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقدامات در حوزه عفاف و حجاب کافی نیست، ادامه داد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مورد توجه بیشتر قرار گیرد. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه سه شنبه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقدامات در حوزه عفاف و حجاب کافی نیست، ادامه داد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید در حوزه عفاف و حجاب به وظایف محوله عمل کنند و بازرسان طی مکاتبه‌ای گزارشات را در این خصوص با جدیت از دستگاه‌ها بخواهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و ارگان‌ها در بحث عفاف و حجاب، ادامه داد: گزارشات باید در خصوص عفاف و حجاب واقعی و میدانی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اهمیت انتخابات، تاکید کرد: انتخابات یکی مقوله مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است و هم اکنون شاهد این هستیم که کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند نمی‌توانند یک انتخابات سالم برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: انتخابات یک حق است و باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری یک انتخابات سالم در کشور استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از مهمترین دغدغه‌های مسئولان در استان است.

جعفر مر دانی تاکید کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند تعامل بین بخشی است.

وی با بیان اینکه برخی ادارات عملکرد قابل قولی در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نداشته اند، گفت: این عملکرد ضعیف برخی دستگاه در این زمینه به نتیجه مناسب نمی رسیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد