تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 13:04
کد خبر : 84968

۳۸۰میلیارد ریال یارانه سود تسهیلات برای پروژه های اقتصاد مقاومتی

۳۸۰میلیارد ریال یارانه سود تسهیلات برای پروژه های اقتصاد مقاومتی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حشمت الله صمیمی دوست ظهر سه شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان افزود: هیچ بهانه‌ای برای واگذار نشدن طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی از سوی دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست. وی بیان داشت: قرار است طرح گردشگری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حشمت الله صمیمی دوست ظهر سه شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان افزود: هیچ بهانه‌ای برای واگذار نشدن طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی از سوی دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست.

وی بیان داشت: قرار است طرح گردشگری چشمه بلقیس چرام، ساخت کمپینگ اقامتی پارک جنگلی، اردوگاه تفریحی اقامتی سد شاه قاسم و اردوگاه تفریحی، رفاهی خهکلون حداکثر تا ۲۷ دی ماه سال جاری با حفظ ضوابط منابع طبیعی به شهرداری ارجاع و سپس تحویل منابع طبیعی شود.

صمیمی دوست تصریح کرد: دولت دستگاه‌ها را مکلف کرده است که برای مدیریت اعتبارات، ۲۰ درصد از طرح‌های خود را در قالب اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی واگذار کند.

وی افزود: مشکلات باید شناسایی شده و در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح و برای رفع آنها چاره اندیشی شود.

صمیمی دوست بیان داشت: برخی از این طرح‌ها در پیچ و خم‌های بروکراسی‌ها و سخت گیریهای بی مورد و یا بی رغبتی از سوی دستگاه‌های متولی معطل مانده و براساس برنامه‌های دولت برای واگذاری طرح‌های مهم، تأثیر گذار با پیشرفت فیزیکی بالا به بخش خصوصی باید تلاش کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد