تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 8:34
کد خبر : 84048

تشریح فعالیت‌هاى قرارگاه جهادى دست سلیمانى در بخش غیزانیه

تشریح فعالیت‌هاى قرارگاه جهادى دست سلیمانى در بخش غیزانیه

سیدحسن موسوى‌نژاد، مسئول قرارگاه جهادى دست سلیمانى در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، در خصوص فعالیت جهادگران این قرارگاه در مناطق محروم خوزستان گفت: جهادگران قرارگاه دست سلیمانى مدتى است که در بخش غیزانیه مستقر هستند و در عرصه‌هاى مختلف به خدمت‌رسانى به مردم می پردازند. موسوى‌نژاد با بیان اینکه دانشجویان جهادگر هم از

//تشریح فعالیت هاى قرارگاه جهادى دست سلیمانى در بخش غیزانیه

سیدحسن موسوى‌نژاد، مسئول قرارگاه جهادى دست سلیمانى در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، در خصوص فعالیت جهادگران این قرارگاه در مناطق محروم خوزستان گفت: جهادگران قرارگاه دست سلیمانى مدتى است که در بخش غیزانیه مستقر هستند و در عرصه‌هاى مختلف به خدمت‌رسانى به مردم می پردازند.

موسوى‌نژاد با بیان اینکه دانشجویان جهادگر هم از سوى این قرارگاه به بخش غیزانیه اعزام شدند، افزود: به همت اعضاى قرارگاه جهادى دست سلیمانى تاکنون دو مخزن آب در دو روستاى غیزانیه به بهره‌بردارى رسیده است.

مسئول قرارگاه جهادى دست سلیمانى ادامه داد: همچنین، مراحل بهره‌بردارى از سه مخزن آب دیگر در بخش غیزانیه در حال انجام است.

وى با بیان اینکه جهادگران این قرارگاه به ارائه خدمات فرهنگى، معیشتى و غیره هم به مردم این منطقه پرداختند، یادآور شد: توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتى، توزیع بسته‌هاى لوازم‌التحریر و اهداى ١٠ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند غیزانیه، از جمله اقداماتى است که از سوى قرارگاه جهادى دست سلیمانى در غیزانیه صورت گرفته و حتى به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانى اقدام به توزیع کمک هزینه معیشتى بین خانواده‌هاى نیازمند این بخش کرده‌ایم و همچنان به فعالیت خود در غیزانیه ادامه مى‌دهیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد