تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 7:34
کد خبر : 83634

پنج هزار موتورسیکلت به پارکینگ منتقل نشدند/ راکبین می‌توانند پارکینگ را هم انتخاب کنند

پنج هزار موتورسیکلت به پارکینگ منتقل نشدند/ راکبین می‌توانند پارکینگ را هم انتخاب کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ سردار محمد حسین حمیدی، رییس  پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت : در طرح موتور یار که از چند روز  پیش شروع شده و ادامه خواهد داشت ،  تا کنون پنج هزار موتورسیکلت به پارکینگ منتقل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ سردار محمد حسین حمیدی، رییس  پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت : در طرح موتور یار که از چند روز  پیش شروع شده و ادامه خواهد داشت ،  تا کنون پنج هزار موتورسیکلت به پارکینگ منتقل نشده  و راکبین آنها در همان محل مورد آموزش  و فرهنگ سازی قرار گرفته اند . 

او افزود: چند دهه از طرح اعمال قانون و انتقال موتورسیکلت های متخلف به پارکینگ می گذرد و تکرار این اتفاق نه تنها در آموزش راکبین موتورسیکلت تاثیر نداشته بلکه باعث رسوب موتورسیکلت ها در پارکینگ ها نیز گردیده است. 

رییس پلیس راهور فاتب افزود: در این طرح پس از آنکه موتورسیکلت متخلف متوقف و آموزشهایی که در همان محل توسط همکاران بنده می بیند ، راکت و جلیقه ای به وی تحویل می شود و راکب با حضور  و کنار پلیس راهور مستقر در محل در خصوص تخلفات همکاران خود به آنها تذکرات لازم را داده  و در نهایت فرم مربوطه را پر می نماید . 

او ادامه داد: در این طرح ابتدا راکب با نحوه عملکرد پلیس در معابر به شکلی آشنا می گردد و در وحله دوم با آموزشهایی که می بیند درصد تخلفات وی پس از این آموزش به مراتب کاهش می یابد .

سردار حمیدی با اشاره به اینکه این آموزش انتخاب خود موتور سوار متخلف است افزود: البته این آموزش و کمک به پلیس انتخاب خود راکب متخلف است و جریمه و انتقال به پارکینگ نیز در صورت قبول نکردن و پذیرش آموزش در انتظار موتورسوار متخلف می باشد .

رییس  پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از شروع اجرای این طرح تاکنون بیش از پنج هزار موتورسیکلت به پارکینگ منتقل نشده اند و حساب کنید اگر پلیس می خواست طبق قانون و در اجرای مقررات این موتورسیکلت ها را به پارکینگ منتقل کند تعداد این موتورها را می بایست به موتورسیکلت های رسوبی فعلی اضافه کرد و منتظر شد تا صاحبان آنها برای ترخیص مراجعه نمایند و چنانچه مدارک ناقصی هم داشته باشند بر مدت این ترخیص اضافه می شد .

سردار حمیدی بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته و نتایج حاصل از نظر سنجی ها مشخص گردیده میزان رضایت مندی از این طرح بسیار بالاست و این نوع آموزش در مقابل رفتن به پارکینگ بسیار مورد استقبال راکبین متخلف قرار گرفته است و پلیس نیز از این رضایتمندی بسیار استقبال می نماید .

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد