تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 7:19
کد خبر : 83628

اکران مجموعه پوستر فقط برای خدا در بغداد، دمشق، کرمان و مشهد

اکران مجموعه پوستر فقط برای خدا در بغداد، دمشق، کرمان و مشهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی اسدی، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مجموعه پوستر فقط برای خدا، روایاتی از سلوک و مکتب وی در شهر‌های مختلفی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی اسدی، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مجموعه پوستر فقط برای خدا، روایاتی از سلوک و مکتب وی در شهر‌های مختلفی همچون دمشق، کرمان و مشهد به نمایش در می‌آید.

او افزود: مجموعه پوستر فقط برای خدا از ۱۷ تا ۲۷ دی جاری در فرهنگسرای ابورمانه در پایتخت سوریه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و همزمان با این ایام در مقتل شهدای مقاومت در بغداد نیز این آثار اکران می‌شود.

اسدی تصریح کرد: مجموعه پوستر فقط برای خدا در شهر مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی و همچنین در کرمان در اداره کل ورزش و جوانان و نیز دادگستری به نمایش در می‌آید.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان بیان داشت: نمایشگاه فقط برای خدا با حضور مدیرکل فرهنگ دمشق و رایزن فرهنگی ایران افتتاح شده است.

اسدی افزود: مجموعه پوستر فقط برای خدا پس از انتشار در هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین ماه امسال به زبان‌های انگلیسی، عربی، اردو، روسی و ترکی استانبولی ترجمه و در اختیار دوستداران سیدالشهدای مقاومت در سراسر جهان قرار گرفته است.

او گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی با انتشار مجموعه پوستری در بستر فضای مجازی، نگاه‌های بسیاری جذب روایت‌های کوتاهی از سیره و مکتب سیدالشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شد، مردی که حیات و مماتش فقط برای خدا بود.

اسدی تصریح کرد: مجموعه پوستر فقط برای خدا، عرض ارداتی است از هنرمندان متعهد ایران اسلامی به سردار دل‌ها شهیدحاج قاسم سلیمانی که این مجموعه پوستر را محمدرضا دوست محمدی طراحی کرده و احمد ایزدی و آذر همتی پژوهش و ویراستاری خاطرات را بر عهده داشتند و امین زاده تقی نیز مدیر این پروژه بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد