تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 18:04
کد خبر : 83474

کیهان و خوانندگان

کیهان و خوانندگان

۳۳۱۱۰۰۶۵ ساعت ۳ تا ۶ بعدازظهر۳۳۹۱۶۵۴۶ تمام ساعات شبانه‌روزسامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۳۲۳ * در سالگرد شهادت سردار دلها مسئولی می‌گوید دولت جدید شیطان بزرگ از کارهای گذشته دست بکشد ما او را می‌پذیریم در حالی که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب می‌فرماید، دشمن از فتنه و دشمنی‌اش دست نمی‌کشد! چگونه می‌توان به این آقای مسئول

۳۳۱۱۰۰۶۵ ساعت ۳ تا ۶ بعدازظهر
۳۳۹۱۶۵۴۶ تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۳۲۳

* در سالگرد شهادت سردار دلها مسئولی می‌گوید دولت جدید شیطان بزرگ از کارهای گذشته دست بکشد ما او را می‌پذیریم در حالی که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب می‌فرماید، دشمن از فتنه و دشمنی‌اش دست نمی‌کشد! چگونه می‌توان به این آقای مسئول فهماند که شیطان دست از شیطنت برنمی‌دارد؟!
صهبا و قاری
* برای ما ایرانیان نه ترامپ و نه بایدن هیچکدام اهمیتی ندارند. همه این جنایتکاران دنبال نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند ولی ان‌شاءالله خودشان نابود خواهند شد.
۹۷۳۸—۰۹۹۰
* غربگرایان می‌خواهند با پیوستن به FATF بطور کلی مبادلات تجاری را مختل و نظام را به تسلیم در برابر غرب وادارند چرا که قبله‌گاهشان غرب است و تا به هدفشان نرسند آرام نمی‌گیرند.
۴۵۱۸—۰۹۱۴
* سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه نظامی بر علیه استکبار جهانی و مرحوم علامه مصباح یزدی فرمانده جبهه جنگ نرم بر علیه دشمنان بودند. هر دو فرمانده واقعاً به وظیفه خود یعنی ایستادگی در مقابل غرب وحشی عمل کرده و درخشیدند.
۴۱۹۰—۰۹۱۷
* آیا دولتمردان ما هنوز باورشان نشده که کشورهای اروپایی بدون اجازه آمریکا کاری نمی‌کنند؟ چگونه و با چه منطقی چشم به همکاری این کشورها دوخته‌اند؟ به چه زبانی باید گفت آزموده را آزمودن خطاست.
۶۷۱۲—۰۹۳۵
* گفت‌وگوی کیهان با سردار نوعی اقدم در مورد سردار شهید سلیمانی واقعاً لذت‌بخش و خواندنی بود. این خاطرات از سردار دل‌ها را از زبان همرزمان شهید باید شنید و در زندگی از آن‌ها بهره برد.
۰۰۴۹—۰۹۱۱
* سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن همه ما دارند. اگر سلیمانی‌ها نبودند و جلوی تروریست‌های داعش را نمی‌گرفتند در چه وضعیت هولناکی قرار می‌گرفتیم. صدا و سیما با به نمایش گذاشتن جانفشانی‌های این عزیزان نباید بگذارد جنایت‌های داعش در منطقه فراموش شود.
۵۳۶۴—۰۹۱۲
* در اسطوره بودن حاج قاسم شکی نیست ولی نباید فراموش کنیم که او تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای بود.
۳۳۰۶—۰۹۱۲
* مردم و نمایندگان لبنان اعم از مسلمان و مسیحی با تندیس سردار دلها در کشورشان با افتخار عکس سلفی می‌گیرند ولی در مجلس دهم عده‌ای واداده و مرعوب غرب، با موگرینی سلفی گرفتند.
۶۹۶۳—۰۹۱۳
* روشنگری مدیر مسئول کیهان کمافی‌السابق در یادداشت روز سه‌شنبه ۹۹/۱۰/۱۶ موج می‌زند. دشمن ما را به تحریم بنزین تهدید کرد در کمتر از ۶ ماه با مدیران جهادی خودکفا شدیم ولی با روی کار آمدن دولت زبان دنیابلد به بهانه دروغ آلوده بودن بنزین داخلی! اقدام به واردات کردند تا نفوذی‌ها به نوایی برسند! تفاوت ره از کجا تا به کجاست!
۸۹۰۲—۰۹۱۴
* آمریکا فریب اسرائیل و آل‌سعود را خورد و با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گور خود را کند. با این دست و پا زدن‌ها هم نجات پیدا نمی‌کند.
۸۷۱۲—۰۹۱۲
* آقای رئیس‌جمهور به دلیل نوع زندگی که اختیار کرده گویا اصلا متوجه نیست که با سوء‌تدبیر خود و همکارانش زندگی مردم را به زیر فقر کشیده و همه را گرفتار کرده است. از قدیم هم گفته‌اند شکم سیر از گرسنه خبر ندارد.
۸۳۳۴—۰۹۱۵
* هراس از دو تصمیم راهبردی و برگشت‌ناپذیر کشورمان از نگاه آقای محمد ایمانی بسیار خواندنی و پر از حرف‌های گفتنی بود. سپاس از نگارنده.
۷۲۵۰—۰۹۱۹
* مسئولین وزارت نیرو از یک طرف اعلام می‌کنند گاز و برق مازاد ما به کشورهای همسایه صادر می‌شود ولی با کوچک‌ترین سرما و گرمایی اعلام می‌کنند، افت فشار گاز و برق داریم و اگر مصرف مشترکان کاهش نیابد با قطعی آنها مواجه می‌شویم؟! این معما را حل کنید! چرا برای هسته‌ای کردن تولید برق این‌قدر کوتاهی کردند؟
۴۵۹۰—۰۹۱۹
* وقتی خودمان توانسته‌ایم واکسن ویروس کرونا را بسازیم چرا دولتی‌ها این دستاورد مهم را نادیده گرفته و اصرار به خرید واکسن خارجی دارند.
۳۰۴۲—۰۹۱۸
* خطاب به دولتمردان بنویسید حال که با تلاش شبانه‌روزی متخصصان کشورمان واکسن ایرانی تولید و در حال آزمون انسانی است چه نیازی به خرید واکسن مشکوک خارجی وجود دارد، چرا می‌خواهند سرمایه کشور را به جیب دشمنان بریزند.
۸۳۱۳—۰۹۱۹
* دلیل اصلی دشمنی دشمنان داخلی و خارجی با روزنامه کیهان رویکرد افشاگرانه این روزنامه از توطئه‌های آنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
۳۱۰۷—۰۹۰۲
* قیمت هر شانه تخم‌مرغ از ۷ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. وقتی رئیس‌جمهور از کنترل قیمت تخم‌مرغ عاجز است چگونه و با چه رویی مسئولیت اجرایی کشور را قبول کرده و حاضر به عذرخواهی و پوزش از مردم نیز نیست؟
علیمردانی
* حق این است که به اعضای شورای حل اختلاف که سال‌ها در این جایگاه داوری کار کرده و زحمت کشیده‌اند و دارای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس هستند پروانه وکالت داده شود.
۸۴۹۵—۰۹۱۱
* مسئول سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرده که هر سه ماه یک بار قیمت خودرو باید اعلام شود؟! در کجای دنیا این‌چنین است؟ این سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان نیست بلکه فقط حمایت از تولیدکنندگان است.
محمدی
* آقای رئیسی در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری فرمودند در صورت رئیس‌جمهور شدن در هر استان یک بازرس خواهند گذاشت که مستقیم با مردم در ارتباط باشد. تقاضا داریم حالا که در جایگاه ریاست قوه قضائیه قرار گرفته‌اند این کار را برای شنیدن شکوائیه‌های مردم و رسیدگی به مشکلات آنان انجام بدهند.
۹۴۰۱—۰۹۱۸
* از مسئولین امر درخواست می‌شود اسناد دستنویس را که صحت آنها قطعی نیست از درجه اعتبار ساقط نمایند تا افراد سودجو نتوانند به مقاصد شوم خود برسند و املاک مردم را تصاحب کنند.
۶۳۲۹—۰۹۹۲
* چند سال است کمک هزینه ازدواج فرزندان فرهنگیان آموزش و پرورش پرداخت نمی‌شود. در گذشته هم این مبلغ زمانی دست کارکنان را می‌گرفت که ارزش ریالی آن کاهش یافته بود و دردی را درمان نمی‌کرد.
۱۹۳۳—۰۹۰۱
* باید در جامعه بین کسانی که خدمت سربازی رفته‌اند و آنهایی که نرفته‌اند فرق باشد. نباید اجازه داد جوانان برای خدمت سربازی بی‌انگیزه بشوند.
۰۶۸۵—۰۹۱۶

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد