تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 13:19
کد خبر : 83391

حل مشکل کولبران کرمانشاهی باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد

حل مشکل کولبران کرمانشاهی باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ماموستا ملأ عبدالرحمن مرادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شافعی برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) در جواب سوال یکی از یاران در باب تقرب الی الله فرمودند: تقرب با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ماموستا ملأ عبدالرحمن مرادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شافعی برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) در جواب سوال یکی از یاران در باب تقرب الی الله فرمودند: تقرب با انجام این افعال و کردارهایی همچون صداقت در گفتار، امانتداری، نماز شب، روزه، ذکر فراوان، نماز در حال فقر شدید حاصل می‌شود سپس فرمود: امام نماز جماعت را کوتاه کند زیرا سالمند و بیمار و ضعیف و دیگران هستند.

وی افزود: پیامبر خدا (ص) فرمودند؛ خداوند نعمتی را به کسی عطا فرمود بسیار سپاسگزار باشد و الحمدالله بگوید، و کسی گناهانش فراوان است استغفار بسیار انجام دهد و هر کسی دچار فقر شده است بسیار ذکر لاحول ولا قوه الا بالله را بگوید.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: خواندن سوره واقعه و توصیه به آموزش آن به اولاد سبب غنای مادی و معنوی می‌شود.

مرادی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به کرمانشاه گفت: پاسخ گویی به خداوند متعال و ارباب رجوع، و سلامت اداری و سلسله نظارتی و مدیریتی سبب عدالت می‌شود.

وی در ادامه گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم و احیای کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و همچنین رفع تحریم‌های ظالمانه را شروع کنیم و در زمینه‌های رفع مشکلات مردم همت کنیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بیان کرد: تأمین زندگی مرز نشینان عزیز و فعال نمودن بازارچه‌های مرزی و حل مشکلات کول بران و با وجود ۱۰ هزار شهید در استان و آغاز و پایان جنگ در استان و دفاع جانانه مردم غیور استان متأسفانه از قافله پیشرفت عقب مانده و نیاز به جبران مافات دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد