تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 9:31
کد خبر : 83274

رعایت نکردن الگوی مصرف، سبب جولان افراد سوداگر می‌شود

رعایت نکردن الگوی مصرف، سبب جولان افراد سوداگر می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مزودشت، حجت‌ الاسلام و المسلمین مسعود فرهادی  در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: رضایت از زندگی تنها با توسعه دانش تجربی و پیشرفت های صنعتی به دست نمی‌آید بلکه باید این فرمول را در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مزودشت، حجت‌ الاسلام و المسلمین مسعود فرهادی  در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: رضایت از زندگی تنها با توسعه دانش تجربی و پیشرفت های صنعتی به دست نمی‌آید بلکه باید این فرمول را در علوم وحیانی و آموزه‌های الهی جستجو کرد.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان گفت: دستورات دینی متناسب با نیازهای روحی و روانی انسان تنظیم شده است به شرطی که دستورات به درستی استفاده شود.

فرهادی عنوان کرد: انسان باید در زمان خوشی ها و ناخوشی ها شاکر خداوند باشد چرا که دنیا محل امتحان و گذر است.

امام جمعه بخش سیدان با اشاره به فعالیت های علمی، فرهنگی و سیاسی آیت الله مصباح یزدی گفت: سوابق مبارزاتی، مجاهدت ها و روشنگری های آیت الله مصباح یزدی چه در زمان انقلاب و چه بعد از انقلاب و همراهی با امامین انقلاب از نقاط روشن و ارزشمند این عالم فرزانه است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار سیدان گفت: در این روزها برخی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در بازار با مشکلات و فراز و نشیب هایی همراه است که با تدابیر، تلاش و پیگیری‌های جلیل اسکندری بخشدار بخش سیدان  ۹ تن روغن به قیمت تعاونی در سطح بخش توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین فرهادی با تاکید بر اینکه الگوی مصرف ما باید همراه با آموزه‌های دینی باشد بیان کرد: حرص بیش از اندازه خود به دوام مشکلات دامن زده و باعث می شود که افراد سوداگر نگذارند بازار آرام شود.

 خطیب نماز جمعه بخش سیدان افزود: باید به اندازه خرید کنیم نه برای انبار کردن، لذا همه مصرف‌کنندگان و کاسبان همه باید به فکر هم باشیم، باید مراقبت کنیم که گرفتار احتکار و ظلم کردن به دیگری نشویم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد