تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 12:21
کد خبر : 83104

شهید سلیمانی فرمانده مقاومان در تمام دنیاست

شهید سلیمانی فرمانده مقاومان در تمام دنیاست

حجت الاسلام”شیخ قیس خزعلی” امروز در اجلاسیه نهائی مراسم اولین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم به راستی مرد میدان بود و به راستی پهلوان و قهرمان اسلام و فرمانده آزادگان در تمام دنیاست. وی افزود: شهید سلیمانی فرمانده مقاومان در تمام دنیاست و او به حق مردی شجاع، قوی و صاحب

حجت الاسلام”شیخ قیس خزعلی” امروز در اجلاسیه نهائی مراسم اولین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم به راستی مرد میدان بود و به راستی پهلوان و قهرمان اسلام و فرمانده آزادگان در تمام دنیاست.

وی افزود: شهید سلیمانی فرمانده مقاومان در تمام دنیاست و او به حق مردی شجاع، قوی و صاحب اقتدار است.

خزعلی تصریح کرد: حاج قاسم عبدی صالح برای خداوند و از اطاعت کنندگان و مخلصین برای پیامبر و حضرت زهرا و امیرالمومنین وامام حسن و حسین (علیهم السلام) و از مطیعین امام زمان عج و مقام معظم رهبری بود.

مسئول مقاومت اسلامی حشدالشعبی عراق با اشاره به اینکه شهید سلیمانی راهش را تا پایان  کامل رفت و آنچه که بر او واجب بود را در برابر خدا و امام زمان (عج)انجام داد، افزود: آنچه برماست این است که راهش را ادامه دهیم و کامل تر کنیم و پایان این کار اتنقام خون تمام شهداء و تمام مومنین و انتقام شهید این زمان  یعنی حاج قاسم سلیمانی است.

وی اظهار کرد: مسئولیت انتقام برعهده فقط یک نفر نیست و اولین کسی که انتقام این شهید را می گیرد ولی امر است، اولین منتقم همان خداوند است و اکنون با چشمان خود می بینیم که خداوند به ما نشان می هد که با این ملعون  و احمق، ترامپ چه کار می کند.

 خزعلی بیان کرد: امام زمان(عج) انتقام خون تمام مظلومان از زمان هابیل تا آن زمان که ایشان در آن ظهور می کنند را می گیرند و مقام معظم رهبری و سپس هر انسان آزاده و شریف منتقم خون شهیدان هستند وما دست در دست جمهوری اسلامی داریم و این عهدی است بسته ایم با خون شهدا.

وی اظهار کرد: هیچ قدرتی نمی تواند در انتقام جلوی ما را بگیرد  چون حاج قاسم و ابومهدی و شهیدانی که همراهشان بودند، از شریفان ما هستند و انتقام این شهیدان، اخراج آمریکایی ها از عراق و کل منطقه است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد